Olen etsinyt tietoja kyseisestä asiasta mutta ei ole osunut kohdalle. Eli kolmeysi alkoi kylmänä pitämään suoranaista vihellystä pellin alta ja kun termosaatti aukesi ääni katosi. Päättelin että ilmeisesti termari vetelee viimisiään. Pari päivää sen jälkeen kun ääni alkoi kuulua kesken ajon ei tullutkaan enää lämmintä kabiiniin ja lämmöt nousi. Auto sammuksiin ja aina kun kone oli jäähtynyt muutama sata metriä eteenpäin kotia kohti (en kerennyt pitkälle). Siitä sitten uutta termaria paikalleen ja enää vaan ilmaus tai näin luulin kunnes järjestelmä ei suostunutkaan ilmaantumaan. Monen tunnin tappelun jälkeen päätin että vien auton korjaamolle. Tänään tuli korjaamolta soitto että auto kunnossa. Pääsin kotiin ajamaan kunnes lämmöt alkoi taas nousemaan ja autosta poistuessa kappas nesteet vuotaa jostain pihalle! Nopean tarkastelun jälkeen näytti jostain paisarin välistä tulevan. Korjaamolla väittivät että auto toimi niin kuin kuuluukin testiajolla mutta eipä toiminyt minulla. Alavesiletku mikä tulee termarilta oli kylmänä ja aivan täynnä painetta. Ja ainiin korjaamolla sanoivat että ohivuotomittaukset tehtiin ja nesteet ei sekaisin ei savuta ei mitään. Myös vesipumppu ehjä. Eli tämän tarinan jälkeen mistäs lähteä vikaa hakemaan kun alkaa ideat/motivaatio loppumaan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52B28 termostaatti
Collapse
X
-
Oisko se paisari/syyläri sökö jos sieltä vuotaa. Se voi olla että vuotaa vasta kun kone on lämmin ja painetta järjestelmässä. Toisekseen nämä kyllä ilmautuu käytännössä itsekseen, jos kaikki on kunnossa. Jos ei ilmaudu, niin lisää uutta osaa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostOisko se paisari/syyläri sökö jos sieltä vuotaa. Se voi olla että vuotaa vasta kun kone on lämmin ja painetta järjestelmässä. Toisekseen nämä kyllä ilmautuu käytännössä itsekseen, jos kaikki on kunnossa. Jos ei ilmaudu, niin lisää uutta osaa.
Comment
-
Comment