Moi!
Sellanenhan kävi, niinkun näiden vehkeiden kanssa niin usein ennenkin käynyt, e46 320d käytin katsastuksessa parin seisontavuoden jälkeen. Siinahan ei sinänsä¤ ongelmia ollutkaan, useamman kymmenen kilometrin reissu meni hyvin .
Kunnes noin 500 metriä ennen kotipihaa hävisi tehot ja tempasi nesteen lämpötilamittarin punaiselle. Siis oikeasti auto kulki 15 km/h. Kotipihaan nitkuttelin ja huomasin, että¤ termostaattikotelo oli haljennut ja vuotanut nesteet pihalle. Samassa rytäkässä tuli todettua vialliseksi jäähdytysnesteen määräanturi.
Kysymys kuuluukin, että¤ onko näiden kannet/tiivisteet kuinka herkkiä¤? Auto on sinänsä¤ minulle ylimääräinen, että en viitsisi alkaa termostaattikoteloa vaihtamaan jos joka tapauksessa olisi kansijumppa tiedossa. Sen tiedän, että harvoin näissä kansi halkeaa, mutta kieroksihan tuo alumiinikansi saattaa vetää¤...
Sellanenhan kävi, niinkun näiden vehkeiden kanssa niin usein ennenkin käynyt, e46 320d käytin katsastuksessa parin seisontavuoden jälkeen. Siinahan ei sinänsä¤ ongelmia ollutkaan, useamman kymmenen kilometrin reissu meni hyvin .
Kunnes noin 500 metriä ennen kotipihaa hävisi tehot ja tempasi nesteen lämpötilamittarin punaiselle. Siis oikeasti auto kulki 15 km/h. Kotipihaan nitkuttelin ja huomasin, että¤ termostaattikotelo oli haljennut ja vuotanut nesteet pihalle. Samassa rytäkässä tuli todettua vialliseksi jäähdytysnesteen määräanturi.
Kysymys kuuluukin, että¤ onko näiden kannet/tiivisteet kuinka herkkiä¤? Auto on sinänsä¤ minulle ylimääräinen, että en viitsisi alkaa termostaattikoteloa vaihtamaan jos joka tapauksessa olisi kansijumppa tiedossa. Sen tiedän, että harvoin näissä kansi halkeaa, mutta kieroksihan tuo alumiinikansi saattaa vetää¤...
Comment