tere taas.Nyt ois taas pari kyssäriä ilmassa.Saako noita kampuroita vaihettua suht kivuttomasti vai saako ollenkaan käymään??.Mites muitten m30b35 alakerran osien yhteen sopivuus m30b25:seen?Olis tarkotus laittaa toi "pikku veli" uuteen uskoon.Mikä olis järkevin ratkaisu piristää tota B25:sta?Ei huvittais ostaa turhaan noita B35 osia nurkkiin pyörimään!
m30b35 kampura m30b25:seen
Collapse
X
-
Siinä searchillä löytyvät erot koneissa. 2.5L lisäsin tuohon itse. Jos tuossa 2.5L ja 2.8L ei ole muuta eroa kuin tuo isku(ja männät toki korkeuden osalta), niin sitten tuolta lukemaan.
männän halkaisija/ iskunpituus
M30B25: 86x71.6
M30B28: 86x80
M30B30: 89x80
M30B35: 92x86 (3430cc, käyttetty mm. 535i 1985->)
M30B35: 93,4x84 (3453cc, käytetty mm. 535i 1978-1982)// If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //
Comment
-
-
Kannattaako laittaa m30b25 koneeseen b35:n kampuraa, mäntiä, veivejä jne? Eikös olisi helpompi iskeä suoraan se motti paikalleen?325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Tuskin pystyy poraamaan noin paljoa ja vaikka pystyisikin ei tulisi kestämään. Laita se m30b34/35 nokalle ja lyö siihen 2.5 koneen lohkosta numerot+ poistat kaikki 3.5 merkinnät.Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
Comment