Announcement

Collapse
No announcement yet.

m30b35 kampura m30b25:seen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kepaantsa
    Bimmer Rookie
    • Apr 2004
    • 71
    • lahti

    m30b35 kampura m30b25:seen

    tere taas.Nyt ois taas pari kyssäriä ilmassa.Saako noita kampuroita vaihettua suht kivuttomasti vai saako ollenkaan käymään??.Mites muitten m30b35 alakerran osien yhteen sopivuus m30b25:seen?Olis tarkotus laittaa toi "pikku veli" uuteen uskoon.Mikä olis järkevin ratkaisu piristää tota B25:sta?Ei huvittais ostaa turhaan noita B35 osia nurkkiin pyörimään!
  • BMW 325I avo
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2004
    • 832
    • Tampere

    #2
    Ei kai tuollaista m30b25 moottoria ole olemassakaan. Tarkoititko m20b25 moottoria? Tai m30b28 moottoria?
    // If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //

    Comment

    • bmwbmw
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2003
      • 1370
      • Kainuu

      #3
      Originally posted by BMW 325I avo
      Ei kai tuollaista m30b25 moottoria ole olemassakaan. Tarkoititko m20b25 moottoria? Tai m30b28 moottoria?
      m30b25 löytyy esim. e28 525 keulilta.
      sigpic
      Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04

      Comment

      • wj
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 3253
        • Järvenpää

        #4
        Jospa tässä tarkotettiin M107 moottoria mikä kuuluu m30 moottoriperheeseen.
        Moottori löytyy e28 525i:stä
        - 2006 Mustang cabriolet
        - Sleekcraft Enforcer 28'

        Comment

        • BMW 325I avo
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2004
          • 832
          • Tampere

          #5
          Siinä searchillä löytyvät erot koneissa. 2.5L lisäsin tuohon itse. Jos tuossa 2.5L ja 2.8L ei ole muuta eroa kuin tuo isku(ja männät toki korkeuden osalta), niin sitten tuolta lukemaan.

          http://www.firstfives.org/faq/swap35/swap35.html


          männän halkaisija/ iskunpituus

          M30B25: 86x71.6
          M30B28: 86x80
          M30B30: 89x80
          M30B35: 92x86 (3430cc, käyttetty mm. 535i 1985->)
          M30B35: 93,4x84 (3453cc, käytetty mm. 535i 1978-1982)
          // If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //

          Comment

          • kepaantsa
            Bimmer Rookie
            • Apr 2004
            • 71
            • lahti

            #6
            onko kellään tarkkaa tietoa paljon tollanen vakio kansi kestää tehoja?KIITOKSIA AIKASEMMISTA!

            Comment

            • NHB
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2003
              • 1120

              #7
              Kannellehan on hankala määritellä mitään "tehonkestoa". Kesto riippuu täysin niistä keinoista, millä tehot on saatu.

              Comment

              • kepaantsa
                Bimmer Rookie
                • Apr 2004
                • 71
                • lahti

                #8
                pystyykö tuota alakertaa työstää edes noin paljoo,että sinne sopisi noi m30b35 männät?

                Comment

                • Cell
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2004
                  • 7037
                  • Uusikaupunki

                  #9
                  Kannattaako laittaa m30b25 koneeseen b35:n kampuraa, mäntiä, veivejä jne? Eikös olisi helpompi iskeä suoraan se motti paikalleen?
                  325i -08
                  i3 REx -17
                  M5 -98 Imolarot
                  535i -90 N/A project (maatumassa)

                  Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                  Comment

                  • sirkus
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2004
                    • 2195
                    • kaustinen

                    #10
                    Tuskin pystyy poraamaan noin paljoa ja vaikka pystyisikin ei tulisi kestämään. Laita se m30b34/35 nokalle ja lyö siihen 2.5 koneen lohkosta numerot+ poistat kaikki 3.5 merkinnät.
                    Chrysler 300c crd touring 2010
                    Daily driver
                    Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
                    Man cave on wheels
                    Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
                    Built not bought
                    V8, only juice&milk come in 2 litres

                    Kawasaki zzr1100 fighter


                    Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

                    Comment

                    • kepaantsa
                      Bimmer Rookie
                      • Apr 2004
                      • 71
                      • lahti

                      #11
                      meinaatteko johdatella minua lain vastasiin hommiin=).kyl toikin on käynyt monesti mielessä.sit jäis taas yks kone nurkkiin pyörimään.täytyy varmaankin keksiä jotain kivaa tilalle.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎