meneekö m3 neloskoneen kampura m101.8 lohkoon "heittämällä" ja käykö 1.8 kiertokanget m3 kampuraan? ja kuinkas 1.8 koneen vayhtipyörä menee m3 kampuran perään?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m10 koneen kampuran tilalle m3 kampura
Collapse
X
-
Originally posted by street_terrormeneekö m3
neloskoneen kampura m101.8 lohkoon heittämällä
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
-
Originally posted by mortimersopii "heittämällä". tarvitset lisäksi alemman jakorattaan 88€, stefan 5-10€, hihnapyörän 444€, pari kiilaa 2€ ja etupään mutteri + prikka 15-20€. jakopäänkopan reikää joutuu jyrsimään hieman isommaksi.
Comment
-
-
Originally posted by mortimersopii "heittämällä". tarvitset lisäksi alemman jakorattaan 88€, stefan 5-10€, hihnapyörän 444€, pari kiilaa 2€ ja etupään mutteri + prikka 15-20€. jakopäänkopan reikää joutuu jyrsimään hieman isommaksi.
Comment
-
-
Originally posted by TheLoialMuuten ihan jees mutta kivan hintainen hihnapyörä... Mikä siinä nyt noin paljon maksaa? Ihan normi kiilahihnalle vai? Onko se yhtään samantyyppinen kuin m10:ssä?
S14 hihnapyörä on ihan normaaleille kiilahihnoille, värinävaimennettu 2-osainen eli metalli/kumi/metalli. saahan noita hihnapyöriä käytettynäkin hyvällä tuurilla.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
-
Originally posted by mortimerS14 hihnapyörä on ihan normaaleille kiilahihnoille, värinävaimennettu 2-osainen eli metalli/kumi/metalli. saahan noita hihnapyöriä käytettynäkin hyvällä tuurilla.
Comment
-
-
Tuosta kk mahtumisesta en osaa tuolla yhdistelmällä sanoa mitään, varsinkaan kun et mainitse mikä poraus suunnitelmiisi kuuluu.
Omassa projektissa on puukan tekemä(teettämä?) 86mm iskulla oleva kampiakseli ja kuplan 92mm porauksella olevat männät m10 alkuperäisllä kiertokangilla ja hyvin pyörii alakerta ilman mitään avarruksia.
Vauhtipyörien pulttikehä on sama, mutta paksuudessa on eroja kuten hammaskehän offsetissakin ja myös kytkimien halkaisijoissa.Olli.
Comment
-
Comment