Announcement

Collapse
No announcement yet.

m10 koneen kampuran tilalle m3 kampura

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • street_terror
    Newbiemmer
    • Aug 2005
    • 20
    • Kausala

    m10 koneen kampuran tilalle m3 kampura

    meneekö m3 neloskoneen kampura m101.8 lohkoon "heittämällä" ja käykö 1.8 kiertokanget m3 kampuraan? ja kuinkas 1.8 koneen vayhtipyörä menee m3 kampuran perään?
    Last edited by street_terror; 02-10-2005, 14:05.
  • T3
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 8530
    • Karhe

    #2
    STD runkolaakerin kaulan halkaisija 60mm, kiertokangen vastaava 48mm.
    .

    Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

    Comment

    • mortimer
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2003
      • 1079
      • Satulinna kaukomaan

      #3
      Originally posted by street_terror
      meneekö m3
      neloskoneen kampura m101.8 lohkoon heittämällä
      sopii "heittämällä". tarvitset lisäksi alemman jakorattaan 88€, stefan 5-10€, hihnapyörän 444€, pari kiilaa 2€ ja etupään mutteri + prikka 15-20€. jakopäänkopan reikää joutuu jyrsimään hieman isommaksi.

      i3S -20
      E30M3 slotcar 1:32
      XKE FHC 1971
      Mgb Gt -66
      T6 -19
      E91 -08

      Comment

      • street_terror
        Newbiemmer
        • Aug 2005
        • 20
        • Kausala

        #4
        vauhtipyörä

        meneekö m3 kamruran perään m10b18 vauhtipyörä minkä laisil sovituksilla?

        Comment

        • Tzeimi
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2004
          • 2068
          • Banshee - Jyväskylä

          #5
          Originally posted by mortimer
          sopii "heittämällä". tarvitset lisäksi alemman jakorattaan 88€, stefan 5-10€, hihnapyörän 444€, pari kiilaa 2€ ja etupään mutteri + prikka 15-20€. jakopäänkopan reikää joutuu jyrsimään hieman isommaksi.
          Ja voipa olla että sylintereiden alaosille tarvii tehdä jotain että KA mahtuu pyörimään veivienkin kanssa...
          Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
          & 02 tulpo saniteetti dyno




          Älä väkisin, ota isompi vasara.
          If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

          Comment

          • TheLoial
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2003
            • 1109
            • Helsinki

            #6
            Originally posted by mortimer
            sopii "heittämällä". tarvitset lisäksi alemman jakorattaan 88€, stefan 5-10€, hihnapyörän 444€, pari kiilaa 2€ ja etupään mutteri + prikka 15-20€. jakopäänkopan reikää joutuu jyrsimään hieman isommaksi.
            Muuten ihan jees mutta kivan hintainen hihnapyörä... Mikä siinä nyt noin paljon maksaa? Ihan normi kiilahihnalle vai? Onko se yhtään samantyyppinen kuin m10:ssä?

            Comment

            • mortimer
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2003
              • 1079
              • Satulinna kaukomaan

              #7
              Originally posted by TheLoial
              Muuten ihan jees mutta kivan hintainen hihnapyörä... Mikä siinä nyt noin paljon maksaa? Ihan normi kiilahihnalle vai? Onko se yhtään samantyyppinen kuin m10:ssä?
              S14 koneen kampuran etupää on paksumpi, normaalin M10:n osat eivät sovi.
              S14 hihnapyörä on ihan normaaleille kiilahihnoille, värinävaimennettu 2-osainen eli metalli/kumi/metalli. saahan noita hihnapyöriä käytettynäkin hyvällä tuurilla.

              i3S -20
              E30M3 slotcar 1:32
              XKE FHC 1971
              Mgb Gt -66
              T6 -19
              E91 -08

              Comment

              • Tzeimi
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2004
                • 2068
                • Banshee - Jyväskylä

                #8
                Originally posted by mortimer
                S14 hihnapyörä on ihan normaaleille kiilahihnoille, värinävaimennettu 2-osainen eli metalli/kumi/metalli. saahan noita hihnapyöriä käytettynäkin hyvällä tuurilla.
                Hmmm... Mites kun musta tuntuu, että mun siimap. on ihan perussetti eli umpimetallia koko kikkare? Täytyypäs ihan katsoa...
                Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
                & 02 tulpo saniteetti dyno




                Älä väkisin, ota isompi vasara.
                If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

                Comment

                • street_terror
                  Newbiemmer
                  • Aug 2005
                  • 20
                  • Kausala

                  #9
                  kampuran nokkarataspyörä

                  tota mistäs tälläseen m3 kampuraan saa kampiakselin nokka ketjunrattaan?

                  Comment

                  • Rocla
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2002
                    • 7692
                    • Kajaani

                    #10
                    Tuosta kk mahtumisesta en osaa tuolla yhdistelmällä sanoa mitään, varsinkaan kun et mainitse mikä poraus suunnitelmiisi kuuluu.

                    Omassa projektissa on puukan tekemä(teettämä?) 86mm iskulla oleva kampiakseli ja kuplan 92mm porauksella olevat männät m10 alkuperäisllä kiertokangilla ja hyvin pyörii alakerta ilman mitään avarruksia.

                    Vauhtipyörien pulttikehä on sama, mutta paksuudessa on eroja kuten hammaskehän offsetissakin ja myös kytkimien halkaisijoissa.
                    Olli.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎