Morjesta. Löysin niin hyvin kohtalo tovereita facebookin maailmasta mutten yhtään joka olisi asian varsinaisesti ratkaissut.
Eli m57 (kaikilla tais olla nimenomaan Tü2) pitää kohtuu matalaa "rouskutusta" ei ole synkassa moottorin kierroksiin, mutta ääni on säännöllinen ja tahti kyllä nousee kun kierroksia nostaa. Mutta karkeesti ääni kuuluu puolella nopeudella nähden moottorin kierroksiin.
Ääni sijoittuu selkeästi moottorin pakosarjan puolelle enemmän kun imusarjan. Ääntä ei ole tarkemmin pingattu, mutta hihnapyörät ja flekti on suljettu pois ja myös alipainepumppu pitkälti, koska ääneen ei vaikuta jarrun polkeminen tai korkin avaaminen.
Ääni on monella ollut kymmeniä tuhansia matkassa ja ei merkittävästi muuttunut. Tänne ei videota saa mutta halvan kellon ääntä vastaava rouskutus kyseessä.
Eli m57 (kaikilla tais olla nimenomaan Tü2) pitää kohtuu matalaa "rouskutusta" ei ole synkassa moottorin kierroksiin, mutta ääni on säännöllinen ja tahti kyllä nousee kun kierroksia nostaa. Mutta karkeesti ääni kuuluu puolella nopeudella nähden moottorin kierroksiin.
Ääni sijoittuu selkeästi moottorin pakosarjan puolelle enemmän kun imusarjan. Ääntä ei ole tarkemmin pingattu, mutta hihnapyörät ja flekti on suljettu pois ja myös alipainepumppu pitkälti, koska ääneen ei vaikuta jarrun polkeminen tai korkin avaaminen.
Ääni on monella ollut kymmeniä tuhansia matkassa ja ei merkittävästi muuttunut. Tänne ei videota saa mutta halvan kellon ääntä vastaava rouskutus kyseessä.
Comment