millaisia kokemuksia teillä on vapaastihengittävästä m10 koneesta 2.0 litraasesta ja kärjettömästä sytytyksestä??? millaiset teho sytytyspuolat toimii tämän sytytyksen kanssa???
entäs kokemuksia vakio 316 virranjakajasta 2.0 koneessa tuplakaasareilla???
mulla on vähän ongelmia sytytyksen kanssa ja kolmonen ja nelonen ei aina oikein sytytä hyvin. => märät tulpat. tuplakaasarit, mutta ongelma jatkuu vaikka kaasarit vaihdetaan keskenään.
entä millaisia kokemuksia teillä on virinokkien tai yleensä nokkien ajoittamisessa lasketun kannen kanssa???
paljonko yläkuolokohdassa olisi hyvä olla 292 nokka-akselilla imuventtiili auki enemmän tai yleensä imu auki nelos sylinteristä??
ittellä on aito schrick 292 ja n. 1mm laskettu kansi. ajoitus on nyt n.2mm imu auki ja pako 1.8mm yläkuolokohdassa.
entäs kokemuksia vakio 316 virranjakajasta 2.0 koneessa tuplakaasareilla???
mulla on vähän ongelmia sytytyksen kanssa ja kolmonen ja nelonen ei aina oikein sytytä hyvin. => märät tulpat. tuplakaasarit, mutta ongelma jatkuu vaikka kaasarit vaihdetaan keskenään.
entä millaisia kokemuksia teillä on virinokkien tai yleensä nokkien ajoittamisessa lasketun kannen kanssa???
paljonko yläkuolokohdassa olisi hyvä olla 292 nokka-akselilla imuventtiili auki enemmän tai yleensä imu auki nelos sylinteristä??
ittellä on aito schrick 292 ja n. 1mm laskettu kansi. ajoitus on nyt n.2mm imu auki ja pako 1.8mm yläkuolokohdassa.
Comment