En löytänyt oikeen tästä ongelmasta keskustelua elikkä e39 tekee semmoista että kun rattia ei käännä niin kuuluu sisälle semmoinen ihmeellinen värinä vähän kuin joku neste virtaisi ihan siinä ratin takana ja kun rattia kääntää niin ääni loppuu? Vähän vaikeaa tässä selittää tätä kyseistä ääntä mutta tuli tosiaan koko moottori vaihdettua autoon ja tottakai ohjaustehostin oli kokonaan tyhjä sen jälkeen eli pitäisikö se jotenkin saada ilmattua vai mistä kyseinen ääni johtuu? Vai voiko olla vaan siitä kun auto on puolen vuotta seisonut kylmässä tallissa. Kun auto lämpeää niin ääni katoaa. Ja tähän samaan vielä semmoinen kysymys että mistäköhän johtuu kun auton sammuttaa niin takapäästä kuuluu pauketta n.10 sekunnin ajan, voiko vaan jarrut pitää semmoista kun pitkään seisonut, katsastuksessa ei kyllä tullut jarruista sanottavaa..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ohjaustehostin
Collapse
X
-
Itsestäänhän nämä kaikissa yleensä ilmautuu kun säiliö on järjestelmän ylin kohta, jos järjestelmä on ollut tyhjä niin pumpun kuivana pyörimisen saa hyvin vältettyä siten että keula ylös tunkattuna tehostimen säiliö täytettynä kone sammuksissa kääntelee ohjausta laidasta laitaan ja lisää nestettä sitä mukaa kun pinta laskee ja vasta sen jälkeen laskee keulan alas, moottori käyntiin ja jatkaa ratin pyörittelyä niin vielä saattaa joku pari desiä saada menemäänE39 523i Turbo
-
-
simpukalliselle täyteen täytön jälkeen ilmausohje ainakin muistaakseni rattia kaks kertaa laidasta
laitaan, ja sillä pitäis olla hyvä. onko muuten servotronicilla varustettu 6pyttyne kyseessä?:think
en ole itse nähnyt, mutta lukenut tapauksesta, jossa oli saatu säiliölle tulevat letkut väärinpäin,
ja ilmauksessa oli ongelmaa. säiliön lähtö ja tulo ovat nuolilla merkattu, ja niin eri kokoa, että en
oikein ymmärrä miten siinä on silti onnistuttu.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
Comment