Announcement

Collapse
No announcement yet.

M20 kone ja perämälli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Calypsocoupe
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2003
    • 2932
    • Vihti

    #16
    Originally posted by Dualfun
    Tapiolan Essolla odottaa 86e lasku maksajaa. Vakuutusyhtiö jännittää ja mua alkaa oikeesti vituttaa Kirjotin sille pitkän mailin taas, nyt se alkoi jo ihmetellä miksi auto hinattiin Tampereelta Espooseen.
    Eikös se tullut sieltä ihan teidän omin voimin? Joten mitä ihmettä se sille kuuluu?

    Ps. Mä olen luullut että se IF:in +20% lunastusturva tarkoittaa korkeampia vakuutusmaksuja, mutta sehän näyttää tarkoittavankin sitä että puolet vaurioista jätetään korjaamatta :juo
    - 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -

    Comment

    • Dualfun
      Moderator
      • Jan 2003
      • 17837
      • PKS

      #17
      Originally posted by Calypsocoupe
      Originally posted by Dualfun
      Tapiolan Essolla odottaa 86e lasku maksajaa. Vakuutusyhtiö jännittää ja mua alkaa oikeesti vituttaa Kirjotin sille pitkän mailin taas, nyt se alkoi jo ihmetellä miksi auto hinattiin Tampereelta Espooseen.
      Eikös se tullut sieltä ihan teidän omin voimin? Joten mitä ihmettä se sille kuuluu?

      Ps. Mä olen luullut että se IF:in +20% lunastusturva tarkoittaa korkeampia vakuutusmaksuja, mutta sehän näyttää tarkoittavankin sitä että puolet vaurioista jätetään korjaamatta :juo
      Näköjään :lol: Äsken vein osan takaisin Essolle, tarkastaja menee sinne kuulemma jossain välissä katsomaan osaa. Se Esson mestarikin repesi nauramaan kun annoin sille sen osan käteen ja kerroin että tarkastaja tulee taas jännittämään ja hieromaan päätään jossain vaiheessa.

      86e... Eihän se oli paljoa. Mutta on se kuitenkin 500 mummoo, ja ihan periaatteesta en ole summaa maksamassa - ei voi olla mahdollista että peräänajettu joutuu maksamaan syyttömänä :!:

      Jos ei tämän jälkeen ala olla selvää, että IF on todellakin PASKA niin kannattaa katsoa peiliin :roll:
      E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
      E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic

      E28 ///M535i '87 zinnoberrot

      ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
      ½ E36
      ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
      Muut talouden vehkeet:
      E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
      Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
      Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

      Comment

      • Muumi
        BTCF Member
        • Oct 2002
        • 1702
        • Rovaniemi

        #18
        Originally posted by Dualfun
        Jos ei tämän jälkeen ala olla selvää, että IF on todellakin PASKA niin kannattaa katsoa peiliin :roll:

        MINUN mielestä IF on ihan hyvä yhtiö.Ei ole ikinä ollut mitään epäselvää korvauksissa,nurisematta ovat maksaneet,ja palvelukin on ollut hyvää!

        Kohdallesi on vaan tainnut sattua tavallista mulkumpi tarkastaja.
        Ja kyllä sitä on kuultu joka yhtiöstä aika hurjiakin tarinoita.
        Tulee mieleen bemuosa...Pari kaveria saanut huonoa palvelua niin kaikkien pitäis boikotoida sitä,kukaan ei muista mitään hyvää.

        Tai kun tämä paljon ylistetty Tapiolan Esso tekee joskus pari mokaa niin ei muuta kuin tuleen koko pulju....

        Ja mikähän se olis semmoinen vakuutusyhtiö josta kellään ei olis pahaa sanottavaa?

        En ole IF:ssä töissä...
        E24 635csi

        Comment

        • dunkelblau
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2003
          • 1151
          • Uusimaa

          #19
          Originally posted by Muumi
          Originally posted by Dualfun
          Jos ei tämän jälkeen ala olla selvää, että IF on todellakin PASKA niin kannattaa katsoa peiliin :roll:
          MINUN mielestä IF on ihan hyvä yhtiö.Ei ole ikinä ollut mitään epäselvää korvauksissa,nurisematta ovat maksaneet,ja palvelukin on ollut hyvää!

          Ja mikähän se olis semmoinen vakuutusyhtiö josta kellään ei olis pahaa sanottavaa?
          Pohjola! (en ole vakuutusmeklarina minäkään...) Sen ainoan kerran kun toi E30 jätti matkalle, oli palvelu (hinauksineen) ihan hyvää. Ei sen puoleen, niin se oli tuolloin vielä merkkiliikkeessäkin. Ainut mitä maksoin (säälistä) oli pakokaasuanalyysi. :lol:

          Kilpailutin muuten tuossa viime kuussa vakuutusyhtiöt... Tarjoukset olivat aika räikeitä. Mun mielestä se ei ole "tarjous" mikäli joku yhtiö ehdottaa puolta suurempaa vuosimaksua, kuin joku toinen...
          "Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007

          Comment

          • Dualfun
            Moderator
            • Jan 2003
            • 17837
            • PKS

            #20
            Ja asia jatkuu taas.

            Nyt sitten eilen selvisi, että öljyä menee vesien sekaan :!: Eli jeejee, kansi/-pahvi ilmeisesti halki. Ja edelleen kaikki yhden peräänajon seurauksena. Se siitä sitten.

            Riitautin just mun oman vakuutusyhtiön IF:in kanssa, katsotaan kuka vikana nauraa vittu :!:

            Tänään joutuu vissiin :juo :juo :juo

            Ei ole paljon enää mielenkiintoa tähän autoharrastukseen.
            E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
            E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic

            E28 ///M535i '87 zinnoberrot

            ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
            ½ E36
            ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
            Muut talouden vehkeet:
            E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
            Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
            Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

            Comment

            • sqxo
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2004
              • 902
              • no man's land

              #21
              Mites iso crashi se oikein oli? Kuullostaa aika hullulta että kansipahvi olis siinä menny ku peräkolarista kyse.. Meinaatko että osui pakoputkeen ja sitä kautta tärähti konehuoneessa asti? Jos sellanen on mahdollista, niin kysymys kuuluu että menikö sitten pahvi vai kansi? :shock:

              No mut jos vakuutusyhtiön tarkastaja on yhteistyökyvytön, niin kuulemma on mahdollista vaihtaa sitä tarkastajaa toiseen.. :? Tuolla on ainakin jotain sanottu tarkastajan vaihtamisesta, vaikka lunastuksesta onkin kyse:


              EDIT: Luin tarkemmin, et ollukaan sanonu että se olis nimenomaan se pahvi mikä olis menny.. :oops:

              Comment

              • Dualfun
                Moderator
                • Jan 2003
                • 17837
                • PKS

                #22
                Kansiongelma viittaa siihen, että todella törmäyksen voimasta
                1. kone heilahti
                2. alumiiniputki iskeytyi tulipeltiin katkaisten sen
                3. jäähdytysnesteet pihalle
                4. auton käyttäminen vielä tapahtuman jälkeen kun ei ollut mitään tietoa kyseisen putken katkeamisesta
                5. koneen takaosassa todella kuumaa koska vedet tulivat pihalle sieltä
                6. suurella todennäköisyydellä vioittunut kansi tai pahvi

                Eli nyt on jäähdytysnesteen pinnalla runsas öljykerros joka on pääasiassa kerääntynyt paisuntasäiliöön
                E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
                E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic

                E28 ///M535i '87 zinnoberrot

                ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
                ½ E36
                ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
                Muut talouden vehkeet:
                E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
                Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
                Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

                Comment

                • M_Power
                  Moderator
                  • Jul 2003
                  • 2758
                  • Espoo, HML

                  #23
                  No voihan prkl Todella ikävä tapaus kaiken kaikkiaan.
                  Koitahan jaksaa siellä ja saada auto nopeasti ajoon :!:

                  PS. ettei vaan jännitettäis Kalajoen ajoa :wink:
                  BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
                  BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH

                  Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
                  Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
                  Team vier Zylinder!

                  Comment

                  • sqxo
                    Bimmer Fanatic
                    • Mar 2004
                    • 902
                    • no man's land

                    #24
                    Todella paska homma joo.. :(

                    Toivottavasti homma selviää sen vakuutusyhtiön kanssa. Kannattaa kumminkin toimia asiallisesti ja jämäkästi niiden kanssa eikä huutaa niille v**tup**kelettä vaikka välillä päähän ottaiskin, kummasti sujuu asiat paremmin kun malttaa vähän mielensä. Ja jos tarkastaja on p**seestä niin valittaa siitä jonnekkin ylemmälle taholle asiallisesti jne. Sillä saa vaan kumman huonoa kohtelua itelleen (ja todennäkösesti huonommat korvauksetkin) kun vaahtoaa herneet nenässä 120dB jokaiselle vakuutusyhtiön työntekijälle vuorotellen. Kaikilla vakuutusyhtiöillä on varmasti mulkkuja vahinkotarkastajia, ne pitää vaan pistää vaihtoon jos osuu kohdalle.

                    Eli jaksamista vaan tohon vakuutusyhtiön kanssa taistelemiseen, kyllä se siitä selkiintyy kuhan ei lannistu..

                    Comment

                    • JanneT
                      Bimmer Fanatic
                      • Aug 2002
                      • 622
                      • Espoo

                      #25
                      Tosi harmi juttu Dual :( Alalla työskentelevänä voin antaa semmoisen vinkin että jos ette saa asiaa neuvoteltua mitenkään järkevästi niin ota yhteys kuluttajain vakuutustoimistoon, saat lainopillista neuvontaa sekä puolueettoman lausunnon vakuutuksen sisällöstä.

                      Ihan yleisesti toki niinkuin muutkin ovat sanoneet, kannattaa yrittää ottaa vaan rauhallisesti eikä tehdä asiasta missään tapauksessa henkilökohtaista riitaa tarkkarin kanssa koska äijä tekee työtään ja käytännössä sosiaali- ja terveysministeriö on laatinut liikennevakuutusehdot joiden puitteissa korvaukset suoritetaan.

                      Jos tarkastaja ei kuitenkaan ole inhimillinen, niin yritä saada suoraan yhteys IFin liikenteen omaisuusvahinkojen korvauspuolen päällikköön.
                      Power DZL

                      Comment

                      • Happosetä
                        Bimmer Rookie
                        • Feb 2004
                        • 171
                        • Järvenpää

                        #26
                        ei voi muuta sanoo kun että alkaa olla todella huonoa tuuria ja paljon yhen pienen kolhaisun takia, auto jo jonkun aikaa remontissa ja ajohaluja varmasti löytyis. :(

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎