Kyseessä 2013 N47D20C aj. 252tkm joka tehnyt pari kertaa tyhjäkäynnillä ryömiessä pieni nykiminen sitten sammuu aj napista kähtee käyntiin ja toimii täysin.
bmw link ohjelmalla egr:n "coolant temperature in front of LT EGR cooler" näyttää -50astetta eikä se lukema muutu. ONko EGR:n lämpötilamittaus erillisellä anturilla vai onko se siinä wahlerin säätimessä mihin menee 5 johtoa?
Vika koodeina oli muutamia muita mitkä viittasi EGR toimintaan mutta ei päällä olevia vikakoodeja
EGR on uusittu 5tkm sitten ja auto on vakio.
bmw link ohjelmalla egr:n "coolant temperature in front of LT EGR cooler" näyttää -50astetta eikä se lukema muutu. ONko EGR:n lämpötilamittaus erillisellä anturilla vai onko se siinä wahlerin säätimessä mihin menee 5 johtoa?
Vika koodeina oli muutamia muita mitkä viittasi EGR toimintaan mutta ei päällä olevia vikakoodeja
EGR on uusittu 5tkm sitten ja auto on vakio.