Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50 lähdöt öljynpaineelle ja -lämmölle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Julle
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2002
    • 659
    • Oulu

    M50 lähdöt öljynpaineelle ja -lämmölle

    Moottorina vanokseton M50B25 ja tarkoitus laittaa mittarit öljynpaineelle ja -lämpötilalle hävittämättä kuitenkaan alkuperäistä anturia, että öljynpainevalo sammuu mittaristosta. Miten olette toteuttaneet anturin paikat näille lisämittareille?
  • naikou
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2010
    • 1766
    • vihti

    #2
    Yhdellä anturilla saa nuo molemmat tiedot moottorista, suodatinkotelon kanteen reikä ja kierre siihen niin saa anturin kiinni. Toinen vaihtoehto on ostaa tuning suodatinkotelon kansi niin sit on lähtöjä siinä kannessa vähän enemmän esimerkiksi jäähdyttimelle
    E39 523i Turbo

    Comment

    • Urpo_rotta
      BTCF Member
      • May 2012
      • 5273
      • Pirkkala

      #3
      Joo, semmonen jäähdytyssysteemi kannattaa tehdä jos haluaa että jäähdyttimen kautta menevä öljy kiertää suodattimen ohi.
      Kyseinen systeemi perustuu suodattimen virtausvastukseen.

      No tätähän tässä ei kysytty
      E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
      E34 525i -90 twinturbo 427/519

      N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
      VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
      Kysy jos tarvetta

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎