Moottorina vanokseton M50B25 ja tarkoitus laittaa mittarit öljynpaineelle ja -lämpötilalle hävittämättä kuitenkaan alkuperäistä anturia, että öljynpainevalo sammuu mittaristosta. Miten olette toteuttaneet anturin paikat näille lisämittareille?
M50 lähdöt öljynpaineelle ja -lämmölle
Collapse
X
-
Yhdellä anturilla saa nuo molemmat tiedot moottorista, suodatinkotelon kanteen reikä ja kierre siihen niin saa anturin kiinni. Toinen vaihtoehto on ostaa tuning suodatinkotelon kansi niin sit on lähtöjä siinä kannessa vähän enemmän esimerkiksi jäähdyttimelleE39 523i Turbo
-
Joo, semmonen jäähdytyssysteemi kannattaa tehdä jos haluaa että jäähdyttimen kautta menevä öljy kiertää suodattimen ohi.
Kyseinen systeemi perustuu suodattimen virtausvastukseen.
No tätähän tässä ei kysyttyE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
Comment