1:noniin eli joskus tuota kyselin täältä että miten tehdään, ja itse säätäminen ei oo mikään ongelma, mutta tuli vähän toisenlaisia mutkia matkaan. Laitettiin kaverin 520i (samalla koneella) ajoitusvalolla kohalleen, toimii ku kello. Mun auton kohalla meni vähän sormi suuhun... käy kyllä hyvin, tyhjäkäyntiä lukuunottamatta (1800rpm, taitaapi olla parin rikkinäisen alipaineletkun syytä, ei oo kerenny vaihtaa vielä), mutta ajoitusmerkkiä ei värinänvaimentimesta löytynyt ainakaan oikeasta paikasta...
Laitoin vähän aikasemmalle sytkää ku paukahteli, toimii nyt paremmin, mutta nollamerkki on vieläkin noin 1/3 kierrosta edellä, eli pitäisi aika paljon tuon mukaan aikaistaa sytytystä.
Nyt se on nii aikasella ku sen voi laittaa, taitaa tuokin olla vähän vituillaan ku se ottaa laturin kuoreen kiinni, niin ettei sitä voi enempää kääntää, koska laturi on tiellä.
Onko mahdollista että joku joskus on ottanu pois värinänvaimentimen, ja laittanut "hieman" väärinpäin takaisin, mitään tietoa?
2:Saako tuossa seosta säädettyä mitenkään?
EDIT: Voihan tuossa vissiin kattoo että onko sytkä kohallaan siitä nokan päästä, ku siinähän on kanssa ne merkit? että jos siitä näkis missä mennään...
Laitoin vähän aikasemmalle sytkää ku paukahteli, toimii nyt paremmin, mutta nollamerkki on vieläkin noin 1/3 kierrosta edellä, eli pitäisi aika paljon tuon mukaan aikaistaa sytytystä.
Nyt se on nii aikasella ku sen voi laittaa, taitaa tuokin olla vähän vituillaan ku se ottaa laturin kuoreen kiinni, niin ettei sitä voi enempää kääntää, koska laturi on tiellä.
Onko mahdollista että joku joskus on ottanu pois värinänvaimentimen, ja laittanut "hieman" väärinpäin takaisin, mitään tietoa?
2:Saako tuossa seosta säädettyä mitenkään?
EDIT: Voihan tuossa vissiin kattoo että onko sytkä kohallaan siitä nokan päästä, ku siinähän on kanssa ne merkit? että jos siitä näkis missä mennään...
Comment