Announcement

Collapse
No announcement yet.

mikä osa? m50b25

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • humala
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 739
    • Kemi

mikä osa? m50b25

niin ongelmana on ollut jäähdytys vesien katoaminen tossa rottelossa ja tässä kun olin lämmitysvastusta asentamassa niin hokasin mistä päin vesivana tulee...niin kysynpä että onko tässä kuvassa numerolla 3 merkityn osan liitos kovin yleinen vuotamaan?

ilmeisesti sen läpi tota jäähdytysvettä virtaa...hiukan vittumaisessa paikassa niin ois mielenkiintoista tietää jos jollakin ois kokemusta miten ton tuolta helpoiten sais revittyä irti?

sehän on sitten enää kaksi vaihtoehtoa joko kansi tai sitten tuo...
    E70 X5 3.0d -07
    E39 530da touring -99
    ex: E36 325i sedan -93
  • visa e36
    BTCF Member
    • Jan 2005
    • 753
    • Järvenpää

Joo mulla joskus oli sama liitos löysällä. Liitin on kannessa kahdella 10mm kannalla olevalla pultilla kiinni. Pikkaisen se on v-mäinen paikka mutta pystyy kyllä kiristämään ilman mitään imusarjan irroitusta tms. Itse vaan survoin käteni sinne siitä kaasuläpän vierestä. Ootko katsonut ettei letku ole halki.
    Nykyiset
    -63 Pontiac Catalina convertible
    -05 E53 X5 3.0d

Comment

• humala
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2005
      • 739
      • Kemi

onhan nuita tullu kateltua letkuja ja kaikkee mahdollista..siinähän se vaihtoehto voisi ollakin että siitä lähtevä letku voi olla myös halki muita mahdollisia vuoto paikkoja tuolta on hankala etsiä paitsi se pelkäämäni kannen tiiviste/kansihalkeama..

eikait se muu auta kuin sieltä sitä vuotoa alkaa paikantamaan ennenkuin rupee kantta irroittelemaan...
      E70 X5 3.0d -07
      E39 530da touring -99
      ex: E36 325i sedan -93

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍