Announcement

Collapse
No announcement yet.

Virranjakajan alipainesäätö turbokäytössä?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kmr
    Bimmer Rookie
    • Sep 2005
    • 175
    • Turku / Kotka

    Virranjakajan alipainesäätö turbokäytössä?

    Koneena on M20B20 jossa L-Jetronic ja parin kuukauden sisällä ahdin. Miten alipainesäädön saa toimimaan kun imusarjaan tulee paine (n.0,5bar)?? Ennakkoa ei tarvita niin paljon ahdettuna, mutta meneekö homma mahdottomaksi jos ottaa säädön pois käytöstä?
    F11 530Xd M-sport
    ex. E92 325d -07
    ex. E30 320tic -87
  • tommi77
    Bimmer Rookie
    • Mar 2004
    • 31
    • Kerava

    #2
    Hanki alipaine/paine sytytyksen säädin joistain vanhasta turbo volvosta.
    Eli semmonen alipainekello joka toimii myös painepuolelle.
    Uusi semmonen maksaa kaupassa jotain luokkaa 100€.

    Jollain Fiat turbo harrastelijalla on sivut jossa on tee-se-itse kikkoja tohon ongelmaan.


    Paras ratkasu tohon olis varmaan MegaSquirtin asentaminen.
    Last edited by tommi77; 26-10-2005, 22:14.
    BMW 325 e36

    Comment

    • kmr
      Bimmer Rookie
      • Sep 2005
      • 175
      • Turku / Kotka

      #3
      Joo en ole heti laittamassa megasquirttia.. Mahtaisko noissa myöskin käytetty keskipakois-/jousisäätöinen jakaja mennä heittämällä paikalleen?
      F11 530Xd M-sport
      ex. E92 325d -07
      ex. E30 320tic -87

      Comment

      • tommi77
        Bimmer Rookie
        • Mar 2004
        • 31
        • Kerava

        #4
        Jos kummatkin on perus bosch jakajia, niin niit on aika helppo yhdistellä.
        Käyttöakselin tarviit ainaki vanhasta.
        BMW 325 e36

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎