Syyläri huonouttaan sanoi sopimuksen irti ja laski keitot ulos ajon aikana, eipä sitä check panelia ole joten matka jatkui 20-40km/h niin pitkään ennen kuin alkoi nykimään. Ratissa siis naispuolinen henkilö. Sitten vilkaisu lämpömittariin, lämmöt punaisella ja tiensivuun ja moottori seis. 10min myöhemmin tulin katsomaan tilannetta niin nestettä valui autosta ulos ja kuului ruplatus pellin alta ja höyryä nousi.
"uusi" syyläri on jo hankittu, meinaan kokeilla pelkällä syylärin vaihdolla..
Moottori on vuosimallia 5/1994 2.5td, kansihan siitä on mennyt mitä luultavammin paskaksi ja onko männänrenkaat/laakerit miten herkkiä särkymään infernaalisessa kuumuudessa?
Nyt kaikki TDS suharit kertomaan kokemuksia jos semmoisia löytyy!
Sitten olisi ystävällistä kertoa mahdollisen kansiremontin hintaluokkaa yms vai olisiko vaihtomoottori parempi vaihtoehto?
"uusi" syyläri on jo hankittu, meinaan kokeilla pelkällä syylärin vaihdolla..
Moottori on vuosimallia 5/1994 2.5td, kansihan siitä on mennyt mitä luultavammin paskaksi ja onko männänrenkaat/laakerit miten herkkiä särkymään infernaalisessa kuumuudessa?
Nyt kaikki TDS suharit kertomaan kokemuksia jos semmoisia löytyy!
Sitten olisi ystävällistä kertoa mahdollisen kansiremontin hintaluokkaa yms vai olisiko vaihtomoottori parempi vaihtoehto?
Comment