Eli kytkinpaketin vaihto olisi jossain vaiheessa edessä tuohon autoon, ja nyt ihmetyttää että pitäiskö sitä tosiaan vaihtaa myös vauhtipyörä samalla ? Mitenkäs te muut olette toimineet tämän asian suhteen? Eli mitään nykimistä tai säksätystä tai muuta ongelmaa mikä viittaisia vauhtipyörän vikaan ei ole, ainoastaan täyskaasukiihdytyksissä luistaa kytkin jonkun verran kun vaihtaa 3:lle ja 4:lle.
Semmoista vain kuulin että noita on jonkunverran vaihdettu samalla kun kytkinpaketteja siksi että vauhtipyörän kitkapinta olisi kulunut. Voiko vaihtotarvetta jotenkin selvittää ennenkuin avaa koko paketin ja näkee sen kunnon ? Ihmeelliseltä tuntuu tuo että vauhtipyörä pitäs vaihtaa sillä eikös se yleensä ole rakennettu niin että kytkimen kitkapinta kuluu ja vauhtipyörän kitkapinta pitäs kestää sit paljon pidempään ?
Semmoista vain kuulin että noita on jonkunverran vaihdettu samalla kun kytkinpaketteja siksi että vauhtipyörän kitkapinta olisi kulunut. Voiko vaihtotarvetta jotenkin selvittää ennenkuin avaa koko paketin ja näkee sen kunnon ? Ihmeelliseltä tuntuu tuo että vauhtipyörä pitäs vaihtaa sillä eikös se yleensä ole rakennettu niin että kytkimen kitkapinta kuluu ja vauhtipyörän kitkapinta pitäs kestää sit paljon pidempään ?
Comment