Mitenkäs tossa sitten saa sytkää säädettyä tarkasti jo esim. sytkän pitää olla ilma alipainetta 14-21/1500rpm ja 25-32/4000rpm??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
316 (m10) sytytyksen säätö
Collapse
X
-
Originally posted by basso72 View PostNo vaikka säädettävällä ajoituslampulla esim. motonet alkaen 35€.
jr66 kun selitti vain jostain Z kirjaimesta ja kuulasta mutta niistä ei taida asteluku selvitä.
Eikun siis ajoituslampussako pitää olle se aste säätö ja siihen sitten laitetaan esim. toi 21astetta ja 1500rpm kierrosluvulla pitää tuon kuulan olla kohdallaan?Last edited by Aguél; 04-03-2010, 13:58.
Comment
-
-
Puhdistat kampiakselin hihnapyörässä olevan yläkuolokohdan merkin/pienen hahlon. Pari tälle on tappi/piikki jakopään kopassa. Merkit kohdakkain on yläkuolokohdassa. Muuta et tarvikkaan,kun on tuttu työkalu tuo säädettävä ennakkolamppu.
Ja löytyy se yläkuolokohdan merkki sieltä vauhtipyörältäkin. O ja T,välissä pieni viiva merkkinä. Tämä on siis eri kuin tuo kuula,jota käytetään tehtaan ohjeiden mukaan.Last edited by basso72; 04-03-2010, 14:13.
Comment
-
-
Originally posted by basso72 View PostPuhdistat kampiakselin hihnapyörässä olevan yläkuolokohdan merkin/pienen hahlon. Pari tälle on tappi/piikki jakopään kopassa. Merkit kohdakkain on yläkuolokohdassa. Muuta et tarvikkaan,kun on tuttu työkalu tuo säädettävä ennakkolamppu.
Ja löytyy se yläkuolokohdan merkki sieltä vauhtipyörältäkin. O ja T,välissä pieni viiva merkkinä. Tämä on siis eri kuin tuo kuula,jota käytetään tehtaan ohjeiden mukaan.
Comment
-
-
Originally posted by basso72 View PostSytytysennakko on aina hyvä säätää sopivaksi. Tuon tarkempaan ei tuohon pysty noilla tiedoilla vastaamaan.
M10 lohko, 2kpl 45mm tuplakaasareita, garretin T04 ahdin, ahtopaineet 1-2bar.
Comment
-
Comment