Announcement

Collapse
No announcement yet.

turbo/remmi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • janappa
    Newbiemmer
    • Nov 2005
    • 8

    turbo/remmi

    moi.
    kuinka helposti e36 320/325 saa leimattuu turbolle/remmille,vai saako
  • KFZ-Koenig
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 2900

    #2
    Jos auto on vähäpäästönen, niin ei käytännössä mitenkään ja jos ei ole, niin sitten normitoimenpiteillä. Searchilla löytyy joka tapauksessa paljon tietoa tuohon liittyen.
    Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

    Comment

    • iikka
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 2597
      • Oulu

      #3
      eikös nettiautossa ole parhaillaan myynnis tollanen remmiahdettu 325.. kansis varmaan soittaa ja kysyä siltä hepulta! kylläpä varmaa jonku sortin speciaali luvat tarttee????
      Speed costs, how fast you wanna go?

      Comment

      • f1zz
        GTi:stä tuttu
        • Sep 2003
        • 1469
        • Veikkola

        #4
        Originally posted by KFZ-Koenig
        Jos auto on vähäpäästönen, niin ei käytännössä mitenkään
        No eihän se nyt ihan noin mene.. Pääosin leimaaminen on raha kysymys ja ei 90-luvun alun päästömääräykset niin tiukkoja ole etteikö niitä pystyisi alittamaan.
        Käytännössä kuitenkin tulee hieman kalliiksi..

        Comment

        • Lanttu
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 1643

          #5
          Nettiautossa oleva yksilö on muutettu tuolle tekniikalle jo ulkomailla.

          Comment

          • KFZ-Koenig
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2003
            • 2900

            #6
            Originally posted by f1zz
            No eihän se nyt ihan noin mene.. Pääosin leimaaminen on raha kysymys ja ei 90-luvun alun päästömääräykset niin tiukkoja ole etteikö niitä pystyisi alittamaan.
            Käytännössä kuitenkin tulee hieman kalliiksi..
            Tottakai kaikki on teoriassa mahdollista, mutta kuinka moni foorumilla on tähän mennessä saanut vessansa VTT:n pussitesteistä läpi tai edes uskaltanut kokeilla sitä? Sen takia kirjotin "käytännössä" ehkä "teoriassa".

            Jos rahaa on 10 000€ liikaa, voi toki autonsa lähettää vaikka G-powerille laitettavaksi ja niillä papereilla auton saa sitten Suomessa kilpiin. Hieman vaan epäilyttää, onko topicin aloittaja halukas tämänsuuruisiin investointeihin
            Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

            Comment

            • ufo777
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2003
              • 371
              • Pohjanmaa

              #7
              Olenko ymmärtänyt väärin tai oliko se niin että 1800€ maksaa toi päästötesti, ja jos ei mene läpi niin seuraava/seuraavat testit maksaa 1000euroa kpl.

              Jos se on OK lähettää auto G-poweriin niin kai kaikki Tûv hyväksytyt paketit pitäisi onnistua saamaan katsastuksesta läpi ilman tuota päästötestiä?
              Last edited by ufo777; 22-11-2005, 09:50.
              Nykyinen: Audi S6 4.2 V8

              Ex autot: Peugeot 205 1.9GTI, Ford Escort 1.6GL, Seat Ibiza 1.5 SXI, BMW E30 316 2.3, Audi Coupe GT 2.0, BMW M5, BMW E30 323 M20B25, BMW E30 316 1.8, Volvo S40 2.0, BMW E36 328 Coupe, Alfa 156 2.0 JTS, Audi A4 1.8T Quattro, BMW Z3 2.8

              Comment

              • KFZ-Koenig
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2003
                • 2900

                #8
                Originally posted by ufo777
                Olenko ymmärtänyt väärin tai oliko se niin että 1800€ maksaa toi päästötesti, ja jos ei mene läpi niin seuraava/seuraavat testit maksaa 1000euroa kpl.

                Jos se on OK lähettää auto G-poweriin niin kai kaikki Tûv hyväksytyt paketit pitäisi onnistua saamaan katsastuksesta läpi ilman tuota päästötestiä?
                Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

                Comment

                • ufo777
                  Bimmer Fanatic
                  • Sep 2003
                  • 371
                  • Pohjanmaa

                  #9
                  Originally posted by KFZ-Koenig

                  Ah, muistin nököjään väärin. Kiitos linkistä.
                  Nykyinen: Audi S6 4.2 V8

                  Ex autot: Peugeot 205 1.9GTI, Ford Escort 1.6GL, Seat Ibiza 1.5 SXI, BMW E30 316 2.3, Audi Coupe GT 2.0, BMW M5, BMW E30 323 M20B25, BMW E30 316 1.8, Volvo S40 2.0, BMW E36 328 Coupe, Alfa 156 2.0 JTS, Audi A4 1.8T Quattro, BMW Z3 2.8

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎