Olen nähnyt tapauksen, jossa oli kiristelty venoja verenmaku suussa, pultit venyny ja prikat haljennu, sit vähä kierrätystä, ni hups oli prikat katki ja tippunu suoraa öljykanavasta mäntienpäälle ja aiheuttaneet täyden tuhon, putket naarmuilla...jne...
Miten helvetissä ne öljykanavat on mäntien päälle yhteydessä? Taitaa moinen kone huohottaa melko reippaasti.
Luulisin että siinä käy niin, että välykset on sentin luokkaa, keinuvivut menee poikki, palat nokan alle ja siitä sitten täystuho.
Olen nähnyt tapauksen, jossa oli kiristelty venoja verenmaku suussa, pultit venyny ja prikat haljennu, sit vähä kierrätystä, ni hups oli prikat katki ja tippunu suoraa öljykanavasta mäntienpäälle ja aiheuttaneet täyden tuhon, putket naarmuilla...jne...
Kuulostaa mielenkiintoiselta.... miten.
Huomenta muuten kaikille jotka vasta ovat heränneet ja tervetuloa mukaan
MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
minkä verran mahtaa olla normaalisti öljyn paine m20b25 moottoreissa
omassa moottorissa tuntuu olevan todella alhaiset paineet lämpösellä koneella
2-3bar vaikka pumppu,laakerit,männät uudet. vai mahtaakohan mittari näyttää väärin?
Nostajia ei koneesta edes löydy, mutta ite ainaki aina saanu vaihettua kansi paikallaan rikkoutuneet keinut. Keinuakseli mahtuu juuri ja juuri maskin läpi tulemaan. näin siis ainakin imupuolella.
Nostajia ei koneesta edes löydy, mutta ite ainaki aina saanu vaihettua kansi paikallaan rikkoutuneet keinut. Keinuakseli mahtuu juuri ja juuri maskin läpi tulemaan. näin siis ainakin imupuolella.
minkäs verran mahtaa olla öljynpaineita kyseisessä moottorissa.omassa m20b25 öljynpaineet pyörii noin 1 kilossa tyhjäkäynnillä ja ajossa 2-3 kilon paikkeilla vaikka uusi pumppu,kk-laakerit,rk-laakerit,keinut sekä akselit,männät neljä kesää olleet ajossa eikä missään mitään kiinnileikkautumis jälkiä mutta hieman ihmetyttää noin alhainen paine:think
Comment