Maltti on valttia kun valulimppua keventää...tai sitten vaihtaa suosiolla teräksiseen/alumiiniseen.
b25:sen limpusta sipasin itse pois 1.5kg ja pelkästään ulkokehältä. Kaipa tota olis voinu enemmänkin keventää mutta olen hiukan "kun järki loppuu niin ratakisko alkaa" tyyppiä.
Maltti on valttia kun valulimppua keventää...tai sitten vaihtaa suosiolla teräksiseen/alumiiniseen.
b25:sen limpusta sipasin itse pois 1.5kg ja pelkästään ulkokehältä. Kaipa tota olis voinu enemmänkin keventää mutta olen hiukan "kun järki loppuu niin ratakisko alkaa" tyyppiä.
Mikset laittanut b20 limppua?
Mä en ole ikinä keventänut mitään, joten en asiasta taas mitään tiedä.
Mä en ole ikinä keventänut mitään, joten en asiasta taas mitään tiedä.
t.Ville
Eipä tossa muuta syytä oikeestaan ollu että en omista b20 limppua mutta sorvi löytyy. Ja toisaalta kyse on vanhemman mallisesta Motronicista jossa on "nänni" vauhtipyörällä asennontunnistinta varten, jota ei käsittääkseni löydy b20 limpusta (L-Jetti)
pystyykö m20b20 ja m20b25 kytkinpaketteja sekoittamaan keskenään? onko ainoa ero vain tuo paino? eli jos sattuu oleen b20 kytkin alunperin niin voiko siihen laittaa b25 kytkinsarjan ja taas toisinpäin?
citius altius fortius
Comment