Announcement

Collapse
No announcement yet.

m50b25 Kireämmät nokat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jvakeva
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 2432
    • Kouvola

    #16
    mitä noi bayermanin hinnastot näyttää ihan päin persettä?? tollasia lootia täynnä?? syvältä.
    B10 V8 # 108
    saab r560 8X4

    Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

    Comment

    • Jarsson
      Newbiemmer
      • May 2004
      • 2

      #17
      Onnistuuko tuo imu/pakonokkien siirto vanoksellisessa koneessa?
      Ilmeisesti nuo vanoksettoman koneen imunokan asteet ovat samat mitä M3 USA-version pakopuolella on. Vai kuinka?

      Comment

      • Pti
        BTCF Member
        • Apr 2005
        • 210

        #18
        Nokat on aika tärkeä elementti koneen toiminnassa, joten en kyllä oikee uskaltaisi lähteä vaihtamaan nuita nokkia päikseen jos vähääkään olisivat kuluneet ja muutenkin eikö imu ja pakonokassa holojen kohdat ole erikohdissa? En oikee jaksa uskoa että menis noin. Sitä mieltä oli myös
        M-Sport kun sitä pohdittiin.

        Comment

        • jvakeva
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2003
          • 2432
          • Kouvola

          #19
          Originally posted by Pti
          Nokat on aika tärkeä elementti koneen toiminnassa, joten en kyllä oikee uskaltaisi lähteä vaihtamaan nuita nokkia päikseen jos vähääkään olisivat kuluneet ja muutenkin eikö imu ja pakonokassa holojen kohdat ole erikohdissa? En oikee jaksa uskoa että menis noin. Sitä mieltä oli myös
          M-Sport kun sitä pohdittiin.
          niin.. kuulopuheita. sirviin nokka kiinne ja heittokello kaveriksi. alkaa faktoja löytymään.. mutta kenellä olisi molemmat ko. nokat??
          B10 V8 # 108
          saab r560 8X4

          Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎