onko m10 ruiskuna?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMWsutii
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 53
    • kuopio

    onko m10 ruiskuna?

    onko n.86.vm e30 m10 moottoria ruiskuna ja jos on millaisia variaatioita on olemassa?
    Elämä on liian lyhyt..! Siksi osta BMW ja aja henkesi edestä!
  • juice82
    Newbiemmer
    • Mar 2004
    • 24
    • Loimaa

    #2
    on joo 1.8l l-jetronicilla.

    Comment

    • sirkus
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2004
      • 2194
      • kaustinen

      #3
      Oilisiko kuitenkin k-jet
      Chrysler 300c crd touring 2010
      Daily driver
      Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
      Man cave on wheels
      Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
      Built not bought
      V8, only juice&milk come in 2 litres

      Kawasaki zzr1100 fighter


      Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

      Comment

      • wj
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 3253
        • Järvenpää

        #4
        Originally posted by sirkus
        Oilisiko kuitenkin k-jet
        taitaa kaikki m10 e30 korissa olla l-jettejä.
        Tai en ole ainakaan nähnyt ainuttakaan k-jetillä.
        - 2006 Mustang cabriolet
        - Sleekcraft Enforcer 28'

        Comment

        • |parsakaali|
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2005
          • 996

          #5
          Tämän mukaan ainakin on k-jetti http://www.bmwclub.fi/

          Comment

          • Teemup
            BTCF Member
            • Jun 2004
            • 75
            • .

            #6
            On niitä k-jetillä. Itellä ainakin on tuo e30 tuolla ruiskulla.

            Comment

            • L.H
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2003
              • 2479
              • Lohja

              #7
              Originally posted by |parsakaali|
              Tämän mukaan ainakin on k-jetti http://www.bmwclub.fi/
              Tuollakaan ei ole kaikki oikein..
              “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

              Comment

              • BMWsutii
                Bimmer Rookie
                • Sep 2004
                • 53
                • kuopio

                #8
                ei sano k-jetti tai l-jetti mitään... tarkoitatteko sitä sähkö kaasutinta vai mekaanista ruiskua? ja mikä niistä nyt on mikäkin?
                Elämä on liian lyhyt..! Siksi osta BMW ja aja henkesi edestä!

                Comment

                • jmp2002
                  BTCF Member
                  • Oct 2003
                  • 5728
                  • Rovaniemi

                  #9
                  K-jet mekaaninen
                  L-jet "Normaali" eli sähkönen..
                  Ja kaasarin pitäis tunnistaa muutenki
                  E30 325i Touring -89
                  E30 325i touring -88 m50tbo
                  G20 330e M-Sport -20

                  Comment

                  • Rudenorth
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2005
                    • 2415
                    • Iisalmi

                    #10
                    Originally posted by BMWsutii
                    ei sano k-jetti tai l-jetti mitään... tarkoitatteko sitä sähkö kaasutinta vai mekaanista ruiskua? ja mikä niistä nyt on mikäkin?
                    ulkoisesti erotat K- ja L-jetin siitä että K-jettin tulee suuttimet kanteen ja L-jettiin imusarjaan.
                    MB W204 C320 CDI
                    Kawasaki Ninja ZX-7R

                    Comment

                    • T3
                      BTCF Member
                      • Oct 2003
                      • 8530
                      • Karhe

                      #11
                      Ensimmäiset E30-318i-mallit olivat K-Jetronicilla, mutta ruisku vaihtui myöhemmin L-Jetroniciin. Eli molempia on ollut.
                      Tämä on FAKTA.
                      .

                      Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                      Comment

                      • Japi
                        Bimmer Fanatic
                        • Aug 2003
                        • 276
                        • Espoo

                        #12
                        Originally posted by T3
                        Ensimmäiset E30-318i-mallit olivat K-Jetronicilla, mutta ruisku vaihtui myöhemmin L-Jetroniciin. Eli molempia on ollut.
                        Tämä on FAKTA.
                        Näin on näreet. Olisiko ollut -85 alkaen L-Jetronicilla, ei jaksa muistaa.
                        "Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaise"
                        -Tuntematon
                        ex-E30 318i -87
                        droF Mondeo STW (eka ja vika...)

                        Comment

                        • Miku
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2003
                          • 2624
                          • Kajaani

                          #13
                          Originally posted by Rudenorth
                          ulkoisesti erotat K- ja L-jetin siitä että K-jettin tulee suuttimet kanteen ja L-jettiin imusarjaan.
                          paitsi m10b20 kokoonpanossa (viilataan pilkkua )
                          TEAM "Peli Menetetty"
                          Nyt:
                          E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
                          E30 320i 2d m20b27 tic project
                          E38 728ia
                          E46 316i sedan
                          Ex:
                          3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21

                          Comment

                          • pmv
                            Bimmer Enthusiast
                            • Oct 2002
                            • 2032
                            • tornio

                            #14
                            Mites sitte e28:ssa menee nää 518i:n ruiskut? Myöhemmin oli L-jet, mutta oliko ekat K-jettiä ja missä vaiheessa muutos tuli? K-Jet oli monilla vähemmän kehittyneillä merkeillä vielä 80-luvun lopulla yleinen järjestelmä. Ainakin Audi ja Mersu käyttivät sitä.

                            Comment

                            • T3
                              BTCF Member
                              • Oct 2003
                              • 8530
                              • Karhe

                              #15
                              Originally posted by pmv
                              Mites sitte e28:ssa menee nää 518i:n ruiskut? Myöhemmin oli L-jet, mutta oliko ekat K-jettiä ja missä vaiheessa muutos tuli? K-Jet oli monilla vähemmän kehittyneillä merkeillä vielä 80-luvun lopulla yleinen järjestelmä. Ainakin Audi ja Mersu käyttivät sitä.
                              Vain vanhimmat Ruotsiversio-518i:t ovat K-jetillä. Kaikki ns. normaalit 518i-mallit olivat L-jetronicilla. Suomeen 518i tuli vuonna 1984 ja on aina ollut L-jetronicilla.

                              Vähemmän kehittyneillä merkeillä... Olisiko heittää tähän jotain faktaa, vai onko tämä(kin) vain sellainen "yleinen" käsitys ja toteamus. L-jetronicin täytyy olla parempi, kun se on uudempi.

                              Voi kunpa BMW:kin olisi tajunnut fiksujen MB:n, VW/Audin tavoin käyttää K-Jetronicia paljon pidemmälle.
                              .

                              Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                              Comment

                              Working...
                              X