Announcement

Collapse
No announcement yet.

m50 puolien mittaus/testaus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmwjuke
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2004
    • 201

    m50 puolien mittaus/testaus

    haluais tietää onko joku puolista rikki, voiko mitata jos niin miten? en tässä pikaseen löytäny tietoo ja kiire oisi. entä onko m50 koneessa "virranjakajaa" mitä vois putsailla, missäpäin se majailis?

    muuta putsailtavaa tai tarkastusta jota kannattas kattoo ku tahtoo välillä käydä vajaalla tai siltä se ainaki vaikuttaa?
    E36 325TDS M-SPORT ex:E36 316, E21 318, E34 525IX, E30 318IS, E39 525TDS, E34 535. +erillaisia kulkuvälineitä joita ei viitti mainita
  • VNT
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 1410
    • Tuusula

    #2
    No eipä ole suorasytytyksessä virranjakajaa.
    -ALPINA B10 4.6 V8 E39-

    Comment

    • bmwjuke
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2004
      • 201

      #3
      huom "virranjakajaa" tarkoitin siis sen tapasta en tietenkää tarkalleen jakajaa µµµµm
      E36 325TDS M-SPORT ex:E36 316, E21 318, E34 525IX, E30 318IS, E39 525TDS, E34 535. +erillaisia kulkuvälineitä joita ei viitti mainita

      Comment

      • antti79
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2003
        • 2499
        • Littoinen

        #4
        Originally posted by bmwjuke
        huom "virranjakajaa" tarkoitin siis sen tapasta en tietenkää tarkalleen jakajaa µµµµm
        No eipä ole puhdistettavaakaan.
        Puolien ensiövastuksen voit mitata napojen 1 ja 3 väliltä, pitäisi näyttää 0,4-0,8 Ohmia toisiopuolta ei pysty mittaamaan.
        sigpic
        Originally Posted by jari kihlman
        "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

        Comment

        • Spud
          BTCF Member
          • Mar 2003
          • 810
          • Helsinki

          #5
          Jos satut löytämään jostain semmosen pistoolimallisen lämpömittarin, niin mittaa pakosarjasta heti pakoaukkojen jälkeen ja noitten puolien päältä. Jos löytyy isompia lämpötilaeroja niin rikkonainen / rikkonaiset paljastuu. Jos vaihtaa kierroslukua koneeseen niin kannattaa antaa lämpöjen tasautua ennen uutta mittausta.
          Bad whiskey is better than wine
          ---------------------

          Comment

          • m50 turbo
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2005
            • 454

            #6
            ota puolat ja tulpat irti, sit tulpat puoliin kiinni ja starttileen ja kaveri kattoo et tuleeko kipinää. tosin voihan sulla olla tulppa pimeenä
            http://www.teammadmax.com

            Comment

            • bmwjuke
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2004
              • 201

              #7
              kun tämä tekee aina vähän aikaa ja joskus silloin tällöin tämmöstä ei koko aikaa... minä kyllä luulen että vika ois niissä tulpan johdon pätkissä vai mitkä hiilitikut ne on, tietääkö joku hintaa niille?
              E36 325TDS M-SPORT ex:E36 316, E21 318, E34 525IX, E30 318IS, E39 525TDS, E34 535. +erillaisia kulkuvälineitä joita ei viitti mainita

              Comment

              • antti79
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2003
                • 2499
                • Littoinen

                #8
                Originally posted by bmwjuke
                kun tämä tekee aina vähän aikaa ja joskus silloin tällöin tämmöstä ei koko aikaa... minä kyllä luulen että vika ois niissä tulpan johdon pätkissä vai mitkä hiilitikut ne on, tietääkö joku hintaa niille?
                Alle 10€/kpl
                sigpic
                Originally Posted by jari kihlman
                "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎