Announcement

Collapse
No announcement yet.

s38b36 --> s38b38

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kiree äMMä
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2005
    • 309
    • Jyväskylä

    s38b36 --> s38b38

    Kuinka helppo homma? Meneekö heittämällä? Mitä muuta tarttee vaihtaa 3.6:een M5:een jos vaihtaa koneen 3.8:iin?
  • Kiree äMMä
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2005
    • 309
    • Jyväskylä

    #2
    Eikö kukaan tiiä mitään swapista?

    Comment

    • reinuk
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2003
      • 636
      • Helsinki

      #3
      Eiköhän tuo 3,8 tipahda paikalleen ilman mitään ihmeempiä kommervenkkejä. Huomioi ainakin seuraava: 3,6:ssa on ns. kova vauhtipyörä ja sen kytkinpaketti ja 3.8:ssa on kaksoismassapyörä ja siihen kuuluva kykä painelaakereineen.
      Hubraum statt spoiler!

      Nyt: 530dA xDrive F11 -15

      Ex.penaalit: 2000 NK -66/-67, 520iA E28 -86, 520 E12 -80, 520i E28 -84, M535i E28 -86, 2000 TI-Lux NK -67, 525iA/M5 E34 -89/-93, 520d Touring E39 -00, 325i Cabrio E30 -89 'Sultans Edition', 316i E46 -02, 320dA E90 -06, 320dA Touring E91 -06, M5 3.8 E34 -92, 530dA Touring E61 -05, 320d Touring E91 -08, 330dA Touring M-sport E46 -04, 320dA xDrive touring E91 -10/11, X3 xDrive20d F25 -11, 530dA xDrive Touring F11 -11, X3 xDrive20d F25 M-sport -12

      Comment

      • hannuk
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2002
        • 2136
        • Capital

        #4
        Sitten kannattaa huomioida, että 3.8:ssa on katit ja muut rensselit. Lisäksi muistaakseni ilmastointi ei ole suoraan yhteensopiva noiden kahden välillä.

        Jossain netissä on ollut tästä selitys mitä kaikkea tähän vaadittiin - ei mitään hajuakaan missä.
        - BMW x5 f15 m50d "navetta"
        - Porsche Cayenne S
        - Range Rover Sport 3.6TDV8 HSE
        - plus pari muuta

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎