Mitä ylimääräisiä johtoja kuvassa olevassa johtosarjassa näkyy? Ja onko pyöreänapainen anturi "ylimääräinen"? ETK ei löydä kuin kolme anturia termostaattikotelon rungosta mutta autossani on neljä.
Johtosarjassa on irtaallaan kaksi ruskeajohtoista lattaliittimellä varustettua johtoa, toisessa on tuplajohdot jotka ovat yhteydessä muunmuassa testeripistokkeen napaan 14 (moottorin lämpömittari). Mittari ei tässä tapauksessa näytä mitään, joka todennäköisesti johtuu tuosta johdosta joka ei ole missään kiinni...
Mutta miten anturit pitäisi olla? Pitäisikö pyöreänapaisen tilalla olla lattaliittimellä varustettu pulikka ja mitä varten tuo toinen kaksinapainen anturi on? Sähkökaavion mukaan lämpömittarille menee yksi pistoke (jossa kaksi eri johtoa samassa) mutta tuossa on vielä toinen ruskea piuha vapaana, mihin tämä kuuluisi?
Kahden muun (AMP-pistokkeilla olevat) oletattavasti tunnistin kylmäkäynnistinsuuttimen anturiksi ja toisen boksin lämpöanturiksi, näin vapaasti sanottuna.
Toivottavasti selostin tarpeeksi selvästi
Johtosarjassa on irtaallaan kaksi ruskeajohtoista lattaliittimellä varustettua johtoa, toisessa on tuplajohdot jotka ovat yhteydessä muunmuassa testeripistokkeen napaan 14 (moottorin lämpömittari). Mittari ei tässä tapauksessa näytä mitään, joka todennäköisesti johtuu tuosta johdosta joka ei ole missään kiinni...
Mutta miten anturit pitäisi olla? Pitäisikö pyöreänapaisen tilalla olla lattaliittimellä varustettu pulikka ja mitä varten tuo toinen kaksinapainen anturi on? Sähkökaavion mukaan lämpömittarille menee yksi pistoke (jossa kaksi eri johtoa samassa) mutta tuossa on vielä toinen ruskea piuha vapaana, mihin tämä kuuluisi?
Kahden muun (AMP-pistokkeilla olevat) oletattavasti tunnistin kylmäkäynnistinsuuttimen anturiksi ja toisen boksin lämpöanturiksi, näin vapaasti sanottuna.
Toivottavasti selostin tarpeeksi selvästi

Comment