Announcement

Collapse
No announcement yet.

m10b18 kipinä hukassa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jaajo
    Bimmer Rookie
    • Jan 2005
    • 56

    m10b18 kipinä hukassa

    eli kipinää ei tule. puolalta kyllä tulee, mutta virranjakajalta tulpille ei.
    jakajan kansi uusi.
    auto 518i. jos joillain ollut samanlaisia ongelmia niin apu enemmän, kuin tarpeeseen.
    BMW 525i -05

    ex:540i-98,850i-91,316i-03,520i-97,528i-97,635csi-82
    M5-90,325i-86,520i-88,518i-85
  • ile01
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2004
    • 191
    • Helsinki

    #2
    solenoidit
    vhl:llän vemppa team

    Comment

    • jaajo
      Bimmer Rookie
      • Jan 2005
      • 56

      #3
      Originally posted by ile01
      solenoidit

      mitä ja missä sijaitsevia solenoideja / solenoidia mahtanet tarkoittaa.
      BMW 525i -05

      ex:540i-98,850i-91,316i-03,520i-97,528i-97,635csi-82
      M5-90,325i-86,520i-88,518i-85

      Comment

      • Axum
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 4416
        • Kuopio

        #4
        Katsohan onko kierrostenrajoittajan jousi ehjä pyörijässä, kerran tuotti meikäläiselle muutaman harmaan hiuksen
        - E30 325i M52B28TU Cabriolet
        - E39 528ia
        - KUOPION PUTKIMIEHET -team
        - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

        Puretaan 520ia -97
        https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

        Comment

        • jaajo
          Bimmer Rookie
          • Jan 2005
          • 56

          #5
          Originally posted by Axum
          Katsohan onko kierrostenrajoittajan jousi ehjä pyörijässä, kerran tuotti meikäläiselle muutaman harmaan hiuksen
          täytyypi katsoa. mutta autossa oli kansi auki ja lohko uusittiin, kun vanha
          halki ja tämän kasailun jälkeen ei enää kipinää tule. kaikki johdot on kyllä paikallaan.
          olisko semmoisia speciaalijuttuja joita pitäisi huomioida kasauksen jälkeen, mikä vaikuttaisi siihen kipinän katoamiseen. ajoutusmerkit pitäisi olla kohillaan.
          BMW 525i -05

          ex:540i-98,850i-91,316i-03,520i-97,528i-97,635csi-82
          M5-90,325i-86,520i-88,518i-85

          Comment

          • Axum
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 4416
            • Kuopio

            #6
            Jos puolalta tulee kipinä, niin eihän siinä ole enää muuta vaihtoehtoa että lyö maihin jossain välissä -> ei kipinää
            - E30 325i M52B28TU Cabriolet
            - E39 528ia
            - KUOPION PUTKIMIEHET -team
            - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

            Puretaan 520ia -97
            https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

            Comment

            • T3
              BTCF Member
              • Oct 2003
              • 8530
              • Karhe

              #7
              Originally posted by Axum
              Jos puolalta tulee kipinä,

              Puolalta tulee kipinä...
              .

              Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

              Comment

              • ile01
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2004
                • 191
                • Helsinki

                #8
                baa, virranjakajan kannen alla mutta, tästä mallista en oo varma
                vhl:llän vemppa team

                Comment

                • Tzeimi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2004
                  • 2068
                  • Banshee - Jyväskylä

                  #9
                  V#¤&u mä oon ihan pihalla, mutta pyöriikö virranjaka kun startilla hankaa? Onhan kaikki johdot kiinni, kunnolla.
                  Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
                  & 02 tulpo saniteetti dyno




                  Älä väkisin, ota isompi vasara.
                  If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

                  Comment

                  • vpernu
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2003
                    • 522
                    • Kouvola

                    #10
                    ja onhan se virranjakaja oikees asennos? käännä moottorii niin et ykköspytty on ykk ja venttiilit kiinni ja kato osottaako pyörijä ykköspytyn tulpanjohtoo päin jakajan kannest..

                    Comment

                    • jaajo
                      Bimmer Rookie
                      • Jan 2005
                      • 56

                      #11
                      kyllä virranjaka pyörii ja siinä olevat merkit on kohdallaan. eli ei ole
                      väärin paikallaan, mutta käyntiin ei lähde, ts eli kipinää ei anna.puola mitattu ja on kunnossa.
                      seuraavaksi tarvii varmaan tutkailla sitä rintapellissä kiinni olevaa
                      jännitemodulia, mikähän sen virka on?, jos mahdollisesti rikki.
                      BMW 525i -05

                      ex:540i-98,850i-91,316i-03,520i-97,528i-97,635csi-82
                      M5-90,325i-86,520i-88,518i-85

                      Comment

                      • TheLoial
                        Bimmer Enthusiast
                        • Mar 2003
                        • 1109
                        • Helsinki

                        #12
                        Originally posted by vpernu
                        ja onhan se virranjakaja oikees asennos? käännä moottorii niin et ykköspytty on ykk ja venttiilit kiinni ja kato osottaako pyörijä ykköspytyn tulpanjohtoo päin jakajan kannest..
                        Herkkään menee jaot väärin jos kahtoo venakoppa kiinni merkit kohdalleen, siinä on 50/50 jako et on pielessä. Tuo on kohtuu yleinen syy monilla.

                        Onhan kaikki johdot kiinni? Ruisku näytti olevan (518i). Ei kannen vaihdossa mikään sähköosa hajoa yleensä itsestään, tuskin se moduuli on mennyt.

                        Comment

                        • jaajo
                          Bimmer Rookie
                          • Jan 2005
                          • 56

                          #13
                          [QUOTE=TheLoial]Herkkään menee jaot väärin jos kahtoo venakoppa kiinni merkit kohdalleen, siinä on 50/50 jako et on pielessä. Tuo on kohtuu yleinen syy monilla.

                          nonii, vika löyty ja se oli johdossa mikä tulee siitä rintapellin moduulilta
                          virranjakajaan.(pimeenä, ilmeisesti poikki). sen kun vaihtoi niin johan rupes taas säkättämään.

                          kiitokset kaikille ehdotuksista.
                          BMW 525i -05

                          ex:540i-98,850i-91,316i-03,520i-97,528i-97,635csi-82
                          M5-90,325i-86,520i-88,518i-85

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎