elikkä kuuluuko e28:sin 520 l-jetronicin ruiskunsuuttimiin tulla kokoajan virtaa, ku on pientä ongelmaa et ei taho ottaa jengaa, ja sillo ku ei anna jengaa ni virrantulo loppuu suuttimille?? ja voiko tuohon vaikuttaa kaasuläpän asennon tunnistin, että jos se on viallinen???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ruiskunsuuttimet
Collapse
X
-
Pitäisi olla näin, että tulee. Boksi sitten tarpeen tullen maadoittaa suuttimen jolloin se "laukeaa". Testaa loppuuko virran tulo sillä hetkellä kun kaasuläpässä yhdistyy "täyden kaasun" navat, eli kun se on täysin auki. Siinähän on tavallaan kolme kohtaa, alakaasu, keskellä ei mitään yhteyttä ja yläkaasu.
Toivottavasti ymmärsit selostukseni kaasuläpästä
Kannattaa vielä kahtoa ilmamäärämittarista ettei siinä piirilevyllä ole kuollutta kohtaa, eli mittaa ohmimittarilla että lukema muuttuu kun käännät läppää eikä mittari näytä ääretöntä => katkos.
Sitä en osaa sanoa miten ruisku toimii tuossa tapauksessa siellä boksin sisällä mut ainakin jos piirilevyllä on katkos, se sammuu siinä tilanteessa. Kumpikin on kuitenkin helposti tarkistettavissa.Last edited by TheLoial; 14-01-2006, 19:10.
-
-
Joo tänään sain selville että vika on ruiskunsuuttimissa et niihin ei tuu virtaa kokoaikaa et se virta katoaa aina silloin kun painaa kaasua.. mut missä se vika voisi sitten olla, kenties bensapumpun releessä??? vaikka se normaalisti toimii bensapumpun kanssa että ku laittaa virratpäälle ni bensapumppu hurahtaa ja sitten sammuu.. Ku kattelin vähä niin sitä kautta se virta menee sinne ohjausboksin piuhoille ja samoin ruiskunsuuttimille.. Ku koitin sillai et laitoin ne ohjausboksiin tulevat ruiskunpluspiuhat suoraan akun plussaan niin silloin toimii normaalisti ja ottaa jengaa mut nii ei voi laittaa ku sit bensapumppukin surisisi kokoajan ja sehän ei pidä surista kokoaikaa niin lukee ainakin bemarin korjausoppaassa
Comment
-
Comment