Announcement

Collapse
No announcement yet.

mistä moottoron johtosarjan kytkikset (m30b34)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • e24
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2005
    • 628

mistä moottoron johtosarjan kytkikset (m30b34)

ruiskupäivitys työnalla ja broblemo tuli eteen.

olin jostain saanut motronicin liittimen numeroinnit ja toimilaitteet käsilleni, mutta ne on väärästä versiosta, kun piuhat ei oikein täsmää.

nyt kaipais motronicin liittimenpuoleiset tiedot ja samoten koko johtosarjan kytkentäkaaviot/sijoittelukuvat jos mahdollista jostain saada.

pieniä epäilyksiä on motronicin pään johdoista, mutta johtosarjan toisen pään johdot on kysymysmerkki...

muutenkin löytyi kytkentöjä jotka ei mene jakeluun, mutta eihän tuo ole ihme, kun minä olen kyseessä...

auto 635csi vm 1985 motronicin numero 0261200061
    suora linkki/pdf tai jokin muu, mikävain auttaa
    käyttis Honda CR-v
    .... MR2
    ----------------------------
    ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)
  • e24
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2005
    • 628

kiitos nopeasta vastauksesta. jos noista vaikka olis apua...

kun vielä muistais mistä löysin sivuston, josta löytyi lähestulkoon kaiki versiot motronicista ja niiden liitin pinnit ja selitykset, vielä kaikenlisaksi englanniksi...

http://wp1016621.wp027.webpack.host...t/f00102/01.gif noi suuttimien ohjauksen johdot... näyttäis pinnejä 14 ja 15, mutta jos en ihan väärin muista, niin mielestäni niiden kohdalla oli jotakin muuta

tosin muistaakseni esimerkiksi joutokäyntimoottorin piuhoista edellinen pinnitaulukko kertoi olevan pinneissä 4 ja 22, mutta itse johtosarjassa ne ei ollut lähelläkään totuutta. ton kuvan mukaan 34 ja 33 näyttäis olevan joutokäyntimoottorille... pahus kun paperit jäi auton luo... no huomenna tilanne selkenee..

tuossa näyttäis olevan ilmamäärämittarille ja diagnostiikkapistokkeelle nuo 4 ja 22
    Last edited by e24; 16-01-2006, 22:31.
    käyttis Honda CR-v
    .... MR2
    ----------------------------
    ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)

Comment

• mukko
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2003
      • 5965
      • Uleåborg

Huomasin omaa E30M30 projektia tehdessä että ei noi shemat pidä ihan tarkkaan paikkaansa, tiedä sitten miten vaihtuu vuosimallin mukaan. Ainakin E30:ssä vaihtuu autonpään liitin parikin kertaa??

Mutta toivottavasti nyt noista jotain apua on.

Tissarin Miikalta tuli aikoinaan hyvä ohje, väri väriin ja loput arvotaan
      -- Official member of BTCF-Sauna Team --

Save the World, Fuck The Fuel Economy
      Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎