Announcement

Collapse
No announcement yet.

524td:N turbon ja pakosarjan siirto M20b20 K-jettiin????????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • segru
    BTCF Member
    • Dec 2003
    • 135
    • HKI

    524td:N turbon ja pakosarjan siirto M20b20 K-jettiin????????

    Oliskos moisessa järkee, soveltuuko noi td:n rojut bensa koneeseen!?
    Jos soveltuu mitäs pitäis tehä että ne sais vielä toimimaan tossa !
    Ja mitä kaikkee tosta dieselistä pitäis ottaa et olis mahdollisimman täydellinen paketti!!?
    Last edited by segru; 24-01-2006, 14:19.
    kantapään kautta!

    1200gs adventure -08
    318is class II -94
    323i -84
    320i/323i -85
    320i/6 -81
    325i coupe -92
    A4 1.8tq -01 ???

    ex.16 x BMW + paljon muita
  • f1zz
    GTi:stä tuttu
    • Sep 2003
    • 1469
    • Veikkola

    #2
    Aivan järjetön homma sovittaa tuo pakosarja kanteen ja siitä ei tule kuitenkaan hyvä. turbokin jää helposti liian pieneksi, ei tehoja ajatellen vaan pakopainetta.

    Edit: ja vielä tuohon sarjaan palatakseni, joudut joko tekemään muutoskappaleen, tai vinguttamaan pakosarjaa + muuttamaan pulttijaon. Silti ahdin on mielestäni liian lähellä venakoppaa. Ei kannata.
    Last edited by f1zz; 24-01-2006, 18:07.

    Comment

    • segru
      BTCF Member
      • Dec 2003
      • 135
      • HKI

      #3
      juu no ton takia kysäisin kun tuollaiset olis saanut "halvalla" mut kuopataan idea !! ainakin noiden rojujen osalta!
      kantapään kautta!

      1200gs adventure -08
      318is class II -94
      323i -84
      320i/323i -85
      320i/6 -81
      325i coupe -92
      A4 1.8tq -01 ???

      ex.16 x BMW + paljon muita

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎