Eli nyt viimeisenä oljenkortena aion vaihtaa nuo katit ja ajattelin sinne jonkun korvauskatin rykästä tilalle. Tietty vois romikseltakin hankkia mutta allekirjoittaneen tuurilla se on kuitenkin palasina putkesta pihalla 5 km ajon jälkeen.
Eli onko tuonne mitään järkeä tunkea kahta kattia kun putket kuitenki yhdistyy ennen katteja lambdan kohdalla ja haarautuu siitä uudestaan niin eikö järjellä ajateltuna ole aivan sama asia laittaa sinne yhden tarpeeksi suuren katin jos haarauttaa ulostulon putkistolle ja toisesta päästä suoraan yhtymiskohtaan kiinni?
Tottakai se pakokaasu sieltä samalla tavalla virtaa mutta onko tuossa joku syvempi merkitys että 2 pienempää kattia on parempi kuin yksi, esim. lämpiää nopeammin tms?
Eli onko tuonne mitään järkeä tunkea kahta kattia kun putket kuitenki yhdistyy ennen katteja lambdan kohdalla ja haarautuu siitä uudestaan niin eikö järjellä ajateltuna ole aivan sama asia laittaa sinne yhden tarpeeksi suuren katin jos haarauttaa ulostulon putkistolle ja toisesta päästä suoraan yhtymiskohtaan kiinni?
Tottakai se pakokaasu sieltä samalla tavalla virtaa mutta onko tuossa joku syvempi merkitys että 2 pienempää kattia on parempi kuin yksi, esim. lämpiää nopeammin tms?
Comment