omasta just laatikko rempassa ja kytkimen vaihto siinä samalla...ei tarvi muuta kun torksihylsyjä,oiskohan ollu 8mm ja 10mm...?asetelma on kiinni kuusiokoloilla...mä otin laatikon irti sillee,et 1.pakoputki laatikon kohdalta laipoista irti,kannattimet ennen perää (2kpl) irti ja takapöntön kannattimet irti,vedin putken pois(painaa muuten ihan vitusti pakoputkeksi),lambdan piuha irti(liitoskohta koneen takaosassa)2.lämpölevyt irti,3.kardaanin kannakelaakeri irti,4.kardaani laatikosta irti,5.laatikon katkon pultit irti,joista pari edellä mainittua torksia aika perse paikassa,mutta kaivettavissa.6.laatikko pois,irrota ensin pakkivalon anturin piuhat,vaihdekepiltä menevä siirtotanko laatikkoon,vaihdekepin tuki mikä menee laatikon päälle(siin on simmonen vittumainen keinumallin lukitus,tunge käsi laatikon päälle ja tunnustele,ni kääntämäl sen pystyyn ni saat vedettyy tapin pois...ÄLÄKÄ muuten laita siihen sintterikytkintä,ite laitoin ku pikkubemussaki on ,mut siit tuli ihan perseest lähtee liikkeelle,ravisti ihan vitusti...!!!
ei muutakun ota joku kaveri messiin ja paljon kaljaa ni eiköhän se siitä
:juo :juo :juo
lähen tästä just niputtaa omaa ämmää,et pääsee taas baanalle nauttimaan...
t:m5 3,6-90,330hv/380nm,just käytiin penkissä :lol: :lol: :lol:
-Tepan Paja-
Veikkola city
0405203098
Maalaustyöt yli 25v kokemuksella
en viittinyt suotta tehdä uutta aihetta, kun searchillakin näköjään löyty. Mutta pari lisä kysymystä. Onko kaikissa E36 malleissakin laatikon pultit torx mallisia? Ja ilmeisesti koot on kanssa samat?
Comment