Announcement

Collapse
No announcement yet.

M10B20? TBO IC, Garret T04... Ruiskut vaiko tuplat?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Guest's Avatar

M10B20? TBO IC, Garret T04... Ruiskut vaiko tuplat?

Tervehdys,

Olen tässä hiljalleen rakennellut bimmeriini turbomottia, nyt seuraava eteneminen pitäisi suorittaa hankkimalla ruiskut taikka paineistetut tuplat... Ruiskut taitanee olla parempi vaihtoehto mutta minkälaiset... Tietoja moottorista ja osista

E21 2.0 alakerta mahlen männillä [sorvattu oikean puristus suhteen saamiseksi]
    E30 1.8i isoventtiilikansi vakionokalla [elringin kynsitiiviste]
    Garret TO4 jossa kohtuu jämerä hukkaportti
    Lyhyt pakosarja
    Saab 9000? IC, [just mahtuu runkopalkkien väliin]
    3" putki yhdellä suoravirtaus vaimentimella

Valmiina olisi tuo 1.8i koneen ruiskun imusarja sun muut mekaanisten ruiskujen hilppeet mutta niistä ei taida paljo olla apua? Tallista löytyy myös M20B20 motti ruiskuineen ja pokseineen mutta sylintereitähän siinä on kaks liikaa jotta ruiskuja pääsis hyödyntään...

Millasia bensan syöttö ratkaisuja ko. moottoreihin on tehty? mistä vehkeestä ruiskut ja laittaakko jokin halpa tietokone ohjattu poksi?

Aihetta on varmasti käsitelty joskus ennenki mutta empä löytänyt kovin pikaseen yhtään samankaltaista niin päätinpä kysästä...

Kiitos

Henski
  • Sag
    Bimmer Rookie
    • Jul 2003
    • 104

Megasquirttiä peliin

Comment

• Guest's Avatar

Originally posted by Sag
      Megasquirttiä peliin
      Mistä? Mitä maksaa? ja muut tarvittavat vermeet tuon kans...? Onkos tuo justiinsa se ~300e poksi jossa pitää valmistaa itse johtosarja kaavion mukaan?

Henski

Comment

• FreeZ
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2003
        • 814
        • Hamina

Originally posted by Henski
        Originally posted by Sag
        Megasquirttiä peliin
        Mistä? Mitä maksaa? ja muut tarvittavat vermeet tuon kans...? Onkos tuo justiinsa se ~300e poksi jossa pitää valmistaa itse johtosarja kaavion mukaan?

Henski
        On. Joku näytti tuollaista myyvän ffp:n boardilla.. :roll:
        BMW 320i

Comment

• Sag
          Bimmer Rookie
          • Jul 2003
          • 104

Teetä jollain tai osta osasarja jenkeistä ja kasaa itse. Itse kasattuna kaikkine antureineen pitäisi hinnan jäädä alle 200€?

Comment

• Guest's Avatar

Kai näitä joku kasailee suomessa ja myy edelleen? Entäpäs sitten suuttimet, imusarja, kaasuläppä sun muut? miten nuo kannattaisi hoita... suuttimillehhan on tuossa kyseisessä koneessa suoraan kannessa ne paikat... liekkö niitä pysty hyödyntään? tollanen imusarja mulla on jossa se kaasuläppä tulee ylösalaisin sinne alle, ei suuttimien paikkoja imusarjassa...

Henski

Comment

• Sag
              Bimmer Rookie
              • Jul 2003
              • 104

Turtana nimimerkillä pyörivä kaverihan noita on kasaillut ja varmasti kasaa vieläkin pientä korvausta vastaan. Romikselle vaan metsästämään tarvittavat osat..

Comment

• Guest's Avatar

Jeps... Lähetin hänelle sähköpostia... Kukaan laittanut tuollaista autoonsa?

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎