Nyt on tallissa M50 vanos kansi joka pitäisi laittaa ei-vanos koneeseen. Imunokka-akseli sopii ristii, joten tällä tavalla saa vanoksen kokonaan pois. Nokkarattaiden "koppa" joka on muutamalla mutterilla koneen edestä kiinni sopii myös ristiin joten näin saadaan sopimaan ei-vanos venttiilikoppa vanos kanteen.
Miksi vanos kannessa on pienemmät pakoventtiilit kun ei-vanos kannessa? Venttiilivaarret on myös paljon kaposemmat vanos kannessa. Myös venttiilikupit on hieman erillaiset.
Nyt ois tarkoitus laittaa siis vanos kansi, venttiilit ja venttiilikupit ja ei-vanos kannesta nokka-akselit ja nokkapukit.
Suurin kysymysmerkki on kuitenkin tuo pakovenojen kokoero. Imu
venttiiliä en irroittanut niin en osaa tarkemmin sanoa sen koosta. Onko jollain faktaa noihin venttiilin kokoihin ja käytännön eroihin?
Miksi vanos kannessa on pienemmät pakoventtiilit kun ei-vanos kannessa? Venttiilivaarret on myös paljon kaposemmat vanos kannessa. Myös venttiilikupit on hieman erillaiset.
Nyt ois tarkoitus laittaa siis vanos kansi, venttiilit ja venttiilikupit ja ei-vanos kannesta nokka-akselit ja nokkapukit.
Suurin kysymysmerkki on kuitenkin tuo pakovenojen kokoero. Imu
venttiiliä en irroittanut niin en osaa tarkemmin sanoa sen koosta. Onko jollain faktaa noihin venttiilin kokoihin ja käytännön eroihin?
Comment