Minähän en mistään mitään tiedä. Karala vaan selitti että tuolla mun nokalla joka 276 asteinen ei ole muuta vaihtoehtoa päästöistä läpimenoon. Sytkä kuitenkin on oikein muulloin kun tyhjäkäynnillä.
BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Miten se sytkän myöhäsellä olo paranaa päästöjä? Eikö aikaisella olisi parempi..
Ei ymmärrä.
Päivitys edellisiin. Keskustelin Karalan kanssa äsken. Tyhjäkäynnillä sytytysennakko nollissa, 0? ja muuten se on vakio. Sori aikasemmat sekoilut mutta en oikein saa Karalan jutuista selvää.
Autosta tänään mitattu päästöt ja ei edes lähellä että menisi läpi. Rupee vitutuskäppyrä nouseen kyllä melkosta vauhtia. Onko 276 asteinen nokka muka niin jyrkkä ettei mene päästöistä läpi?
Mikä nyt neuvoksi??
BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Mun uskoni Karalaan säätäjänä horjuu nyt hieman. Mä olen aina kuvitellut että 300-astetta alkaa olla siinä rajalla että saastetestiin ei ole asiaa ilman tankillista sinolia... Mutta että alle 280 astetta.
Aika hyvää asiakaspalvelua kuintekin, että säädetään, mutta ei säädetä kuten on tilattu.
Nykysillä Karalan säädöillä hc ja co läpi mutta lamda 1,8.
Sitten myös kivana lisänä nokan vaihdon jälkeen seuraavanlainen ongelma. Koskematta mihinkään kiekat nousee tyhjäkäynniltä 2000 ja vasta kaasua polkemalla ne saa laskettua normaaliin. Myös aika usein moottorijarru puuttuu ja tilalla on mukava vakionopeudensäädin Eihän tässä voi kohta kun vaan nauraa mitä ongelmaa ton auton kanssa on ollu. Itkut on pian jo itketty.
Mun uskoni Karalaan säätäjänä horjuu nyt hieman. Mä olen aina kuvitellut että 300-astetta alkaa olla siinä rajalla että saastetestiin ei ole asiaa ilman tankillista sinolia... Mutta että alle 280 astetta.
Aika hyvää asiakaspalvelua kuintekin, että säädetään, mutta ei säädetä kuten on tilattu.
t.Ville
Ja vielä parempaa palvelua oli se että kun kysyin että meneekö se nyt varmasti läpi niin mutistiin että kyllä co arvot on ihan nollissa että kyllä menee läpi. Eikä myöskään mainittu että kannattaa varoa ettei auto pala tyhjäkäynnillä.
BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
No mikäs se O2 oli? Ettei nyt putkessa olis miehen mentävää reikää? Kannattaa tsekata kaasunasentotunnistimen kytkin jos ei tiputa aina moottorijarrulle, voipi olla sökö ja toimia vain välillä.
Comment