Koitin tossa haulla ettiä ja kovasti puhuttiin että vika voisi olla vauhtipyörän antureissa. Kuinka noi mitataan ?
ja onko anturin johdoilla väliä kumpi tulee kumpaan. on ilmeisesti. mutta ei toimi vaikka kääntää toisinpäin.
Kipinä hukku kun vaihdoin ruiskulaitteiston toiseen. Eli koko koneen johtosarjan, suuttimet puolat ym ym ym..
Miten mitataan onko puola ehjä? ei toiminut toisella puolalla kylläkään.
Voiko ajonesto katkaista myös kipinää? ajonesto päällä ei anna edes startata. kone pyörii vasta kun on painanut kaukosäätimen nappulasta. Mutta voiko se silti viellä estää kipinää?? Ränkläsin hälyyttimen piuhoja ruiskun vaihdon yhteydessä.. Pelaa muuten hälytin ym niinkuin pitääkin.
Kokeilin erinumeroisella ruiskuboksilla. ei vaikutusta.. illalla saan samannumeroisen koitan sitä vielä. Onko ilmamäärämittarilla vaikutusta kipinään jos väärä?
Mikä on toinen rele sulakerasian kyljessä. Toinen on bensapumpun. mutta mikä on toinen?
nii ja auto oli E28
EDIT: meneekö ruiskuboksi helposti rikki jos hitsaa putkea akunnavat kiinni
ja onko anturin johdoilla väliä kumpi tulee kumpaan. on ilmeisesti. mutta ei toimi vaikka kääntää toisinpäin.
Kipinä hukku kun vaihdoin ruiskulaitteiston toiseen. Eli koko koneen johtosarjan, suuttimet puolat ym ym ym..
Miten mitataan onko puola ehjä? ei toiminut toisella puolalla kylläkään.
Voiko ajonesto katkaista myös kipinää? ajonesto päällä ei anna edes startata. kone pyörii vasta kun on painanut kaukosäätimen nappulasta. Mutta voiko se silti viellä estää kipinää?? Ränkläsin hälyyttimen piuhoja ruiskun vaihdon yhteydessä.. Pelaa muuten hälytin ym niinkuin pitääkin.
Kokeilin erinumeroisella ruiskuboksilla. ei vaikutusta.. illalla saan samannumeroisen koitan sitä vielä. Onko ilmamäärämittarilla vaikutusta kipinään jos väärä?
Mikä on toinen rele sulakerasian kyljessä. Toinen on bensapumpun. mutta mikä on toinen?
nii ja auto oli E28
EDIT: meneekö ruiskuboksi helposti rikki jos hitsaa putkea akunnavat kiinni
Comment