Kesäloma pukkaa päälle, auto on kuosissaan ja jotain tekisi silti mieli näprätä. Onko kellään faktatietoa muuttuuko koneen luonne huonompaan vai parempaan suuntaan jos tinaisi kattien tilalle suorat putket? Käyttäisi sitten katsastuksessa katteja paikallaan ja muuten ajelisi noilla viritelmillä. Olisipahan ainakin kaksi arvokasta komponenttia vähemmän todennäköisissä pohjakosketuksissa. Ainakin VW:n 1.8i koneessa huomasi pienen eron.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m50b25 kattien poisto
Collapse
X
-
Kaveri otti M50B20-koneesta katit pois ja sano saaneensa lisää menohaluja, mutta senkin olen kuullut että M50-kone olisi tarkka vastapaineista... :roll: Raportoi ihmeessä tänne vaikutukset jos kokeilet, itelläki sama mylly ja mielessä pyöriny sama projekti... :wink:530d GT F07 2010
325i E30 Cabriolet 1987
Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
-
-
näissä "uusissa" kattikoneissa ei edes kannata ottaa pois sitä kattia...siitä ei ole hyötyä kuin +1-2hv ja lisäksi se oikeaoppinen lisäys korvien väliin...saattaa aiheuttaa jopa tehon menetystä...BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966
Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel
-Team Pussihousu-
Salo///Works
sigpic
Comment
-
-
Melko varmasti ainakin vääntökäyrä kapanee, mutta todennäköisesti myös teho hieman putoaa. Käytännän suoritusarvot heikkenevät ihan varmasti mikäli kyseessä on muuten vakio kone. Näissä alkuvuosien(vm.88-95) katittomiksi alunperin kehitellyistä kattikoneissa voi huipputehot hieman tosin noustakkin. Ei kuitenkaan maksa vaivaa.
Comment
-
Comment