Semmonen ongelma ku välillä (yleensä kylmänä) tyhjäkäynti on normaalisti n. 700rpm, mutta sitten yhtäkkiä ku vaikka ajosta laittaa kytkimen pohjaan niin tyhjäkäynti tippuu aivan s****nan alas, noin 500 - 400 rpm. ku kone lämpiää niin yleensä se tippuu n. 500 eikä enää nouse normaaliksi. Voisko vika olla jossain letkussa (vuoto?) vai olisko motronic tullut tiensä päähän. Niin ja auto on E30 320i -90
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b20 tyhjäkäynti 400rpm
Collapse
X
-
Mulla tekee 320 -87 (l-jet) vähän samantyylisiä oireita, eli kylmiltään ei mitään vikaa, mutta välillä rupeaa tekemään lämpösenä sitä että kun ajelee ja menee risteykseen -> laittaa kytkimen pohjaan niin sammuu tai jos ei sammu niin menee kiekat niin alas että kaikki varotusvalot syttyy hetkeksi ja sit nousee tyhjäkäynti n. 600 tienoille. eli tätä ei tee aina ja monesti jonkun muutaman kilsan suoran jälkeen rupee temppuilee ja sen jälkeen ei väliä ajellaanko tasasta suoraa vai kaupunkiajoaRange Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
-
-
Ilmanmääränmittari
Kannattaa puhdiistaa se hyppylangan hiilipinta mihin se ottaa kosketusta.
Siitä sit näkee et onko siihen hiilipintaan tullut rantuja, jos on niin melkovarmasti entinen mittari.
Kannattaa vaikka käyttää topsypuikkoja sen hiilipinnan puhdistukseen ja vaikka WD-40:stä suihkauttaa vähän siihen puikkoon ja puhdistelee.
Helppo homma.Entiset autot: paljon malmikasoja ja sitten yks mersu ja föördi
Nykyiset kehonliikuttimet: X5 3.0D, 325i
Comment
-
-
Originally posted by kehveliSiitä sit näkee et onko siihen hiilipintaan tullut rantuja, jos on niin melkovarmasti entinen mittari.Eioo penaria alla enää.. :(
Comment
-
Comment