Eli ongelmana on että kuinka säädetään kaasuläpän perusasento? Siinähän on se säätöruuvi, mutta paljonko läpän pitää olla auki kun kaasuun ei kosketa? Autohan on E34 525 ja moottori on M20B25 motronicilla tietenkin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20B25 Kaasuläpän perusasento
Collapse
X
-
Originally posted by bemari320miesSiinähän on se säätöruuvi, mutta paljonko läpän pitää olla auki kun kaasuun ei kosketa?Eioo penaria alla enää.. :(
-
-
perussäätö jos kaikki on purettu tehdään seuraavasti:
se mikrokytkin löysätään jotta se ei ota vastaan
tukitaan normaali joutokäyti moottorin letku ja säädetään kaasuläpän ruuvista auto käymään noin 200rpm alle normaalin joutokäynnin.(tai silleen että se just käy)
varmistutaan ettei kaasuläppä ota mekaanisesti kiinni ( jumita)
sitten säädetään se mikrokytkin siihen paikkaa
ja hyvä on tarkistaa että toimiiko sitten täyskuorma kärjet oikein.
Comment
-
-
Selvä, yritetään näillä. Palaan huomenna asiaan, kun näkee että kuinka käy.
Kiitoksia näistä tiedoista!Last edited by bemari320mies; 24-03-2006, 18:47.Tällä hetkellä 3,0 litraa, 6 sylinteriä ja 24 venttiiliä
EX: BMW E34 525i -90
EX: BMW E28 528iA -85
EX: BMW 320i Taxi -86
Comment
-
Comment