Eli mikähän hämminki oikein oli tuossa kun käynnistin kylmänä, niin ensin hörähti vähän, mutta sammui heti.. Kokeilin uudestaan niin yritti koko ajan käynnistyä, mutta käynnistyi vasta n.4sekunnin sahauksen jälkeen.. Kun lähti käyntiin niin kävi ihan normaalisti.. No ajoin pikku lenkin ja sammutin auton, sitten käynnistyi niinkuin pitääkin.. Nyt neuvoja että onko joku anturi menossa rikki tai jotain..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52B28 käynnistyi vaivalloisesti..
Collapse
X
-
Saattaisi kampiakselin asentotunnistin häröillä. Itselläni teki samanlaista vähän aikaa sitten ja lopuksi ei enää käynnistynyt ollenkaan.
Vikakoodit kumminkin kannattaa luetuttaa ensin.
Jos herjaa anturista niin:
Tarkista anturin johdot liittimen päästä ovatko niiden eristeet hapertuneet. Omassa olivat ja johdot ottivat toisiinsa kiinni. Eristin johdot toisistaan -> toimii taas!
Suosittelen tarkastamaan myös nokka-akselin anturin johdotukset...
Anturit maksaa kumminkin reilut 100 eskoa kipale joten kannatta yrittää korjata ensin.Ajossa:
G20 330E
Ex:
E30, E36, E46, E90, F20x3, F34, G21x2, IX3x2
-
-
Itellä viallinen kampiakselin asentotunnistin aiheutti käynnistymisongelmia ja sammumisia tyhjäkäynnillä. Luettiin vikakoodit ja herjasi sitä anturia. Vaihdettiin se ja alko pelittää normaalisti.F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
Comment