Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20b25 öljynpaineet hukassa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tumppi E30
    Bimmer Rookie
    • Aug 2005
    • 11

m20b25 öljynpaineet hukassa

Autoni on 325i e30 ja siihen on vaihdettu 325ix:n alakerta. Itse en ole konetta vielä juurikaan tutkinut mutta kaveri joka remontin teki sanoi, että oli joutunut poistamaan loiskelevyn. Olen pitänyt siksi koneessa suurempaa öljy määrää, mutta voiko öljynpaineiden alhaisuuteen olla joku muukin syy esim.öljypumppu tai jotain? Öljyvalo kun palaa tyhjäkäynnillä paikallaan ja kierrokset ovat 1000 paikkeilla.
  • joorz
    Bimmer Rookie
    • Oct 2005
    • 41
    • riihikoski

antureissa vikaa?
    bmw 325i 87 cabriolet
    ex: bmw 320i 89 cabriolet

Comment

• Juubi
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2004
      • 999

ix pata (m20b25) täälläkin ja painevalo vilkuskelee myös. Anturin vaihdoin vaan ei auttanut, joten öljypumppu vaihtoon

edit: vika ei ollutkaan öljypumpussa vaan puhki hankautuneessa anturin johdossa. Ehdin jo hankkia toisen pumpun joten nyt on sitten ylimääräinen ix:n ö-pumppu jos jollakin tarvetta..
      Last edited by Juubi; 09-01-2007, 12:20.

Comment

• MrHyde
        Bimmer Rookie
        • Apr 2006
        • 27
        • Pirkkala

Mä vaihdoin just toisen alakerran omaan m20b25:een, ja lämpimänä kans palaa öljyvalo. Tosin mun paineanturi sytyttää sen jo 0,6bar, kun orkkis on 0,5bar, mutta selkeästi paine silti on alhainen, kun vasta 1000rpm sammuu. Eli kysyisin minäkin että mitä mahdollisia paineenhukkaajia vois olla?
        Kaikki käy, mikään ei haittaa.

Comment

• Racink
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2004
          • 840
          • Jkl

Originally posted by MrHyde View Post
          Eli kysyisin minäkin että mitä mahdollisia paineenhukkaajia vois olla?

Kiertokangen laakerit, yksi heikoimmista lenkeistä M20 moottoreissa...

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎