Autoni on 325i e30 ja siihen on vaihdettu 325ix:n alakerta. Itse en ole konetta vielä juurikaan tutkinut mutta kaveri joka remontin teki sanoi, että oli joutunut poistamaan loiskelevyn. Olen pitänyt siksi koneessa suurempaa öljy määrää, mutta voiko öljynpaineiden alhaisuuteen olla joku muukin syy esim.öljypumppu tai jotain? Öljyvalo kun palaa tyhjäkäynnillä paikallaan ja kierrokset ovat 1000 paikkeilla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b25 öljynpaineet hukassa
Collapse
X
-
m20b25 öljynpaineet hukassa
Autoni on 325i e30 ja siihen on vaihdettu 325ix:n alakerta. Itse en ole konetta vielä juurikaan tutkinut mutta kaveri joka remontin teki sanoi, että oli joutunut poistamaan loiskelevyn. Olen pitänyt siksi koneessa suurempaa öljy määrää, mutta voiko öljynpaineiden alhaisuuteen olla joku muukin syy esim.öljypumppu tai jotain? Öljyvalo kun palaa tyhjäkäynnillä paikallaan ja kierrokset ovat 1000 paikkeilla.Tags: None
-
-
ix pata (m20b25) täälläkin ja painevalo vilkuskelee myös. Anturin vaihdoin vaan ei auttanut, joten öljypumppu vaihtoon
edit: vika ei ollutkaan öljypumpussa vaan puhki hankautuneessa anturin johdossa. Ehdin jo hankkia toisen pumpun joten nyt on sitten ylimääräinen ix:n ö-pumppu jos jollakin tarvetta..Last edited by Juubi; 09-01-2007, 12:20.
Comment
-
-
Mä vaihdoin just toisen alakerran omaan m20b25:een, ja lämpimänä kans palaa öljyvalo. Tosin mun paineanturi sytyttää sen jo 0,6bar, kun orkkis on 0,5bar, mutta selkeästi paine silti on alhainen, kun vasta 1000rpm sammuu. Eli kysyisin minäkin että mitä mahdollisia paineenhukkaajia vois olla?Kaikki käy, mikään ei haittaa.
Comment
-
Comment