Announcement

Collapse
No announcement yet.

M40B16 -89 Kytkin ongelmia!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • enska-
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 205

    M40B16 -89 Kytkin ongelmia!

    En haulla löytänyt vastaavanlaista vikaa, tai ainakaan ratkaisua! Elikkä tämmöstä ongelmaa ilmenee!

    Kytkin rupee luistamaan kun lähdetään kiihdyttämään kaasu pohjassa 3-, 4- ja 5 vaihteella. Kun lyö kaasun pohjaan niin rupee heti kytkin luistamaan, (esim. 5 vaihteella) kierokset pomppaa vaikka tappiin asti jos ei nosta kaasua, eikä vauhti kasva yhtään!

    Autoon on viime kesänä vaihdettu uusi kytkinlevy ja painelaakeri kun oli samaa ongelmaa, vaihdon jälkeen luistaminen loppui. Nyt sitten rupesi taas kytkin luistamaan, vaikka levyn ja laakerin vaihdosta on alle vuosi!

    Autolla ei ole luistatettu kytkintä, (siis ei ole yritetty polttaa kumia eikä mitään vastaavaa, että kytkin olisi luistanut) eikä mitään muutakaan mikä "rasittaisi" kytkintä!

    Kaikki tiedot, neuvot ja vinkit on tarpeen!

    -Kiitos jos jaksoti lukea ja vielä vastaatkin!
  • jappi
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2004
    • 206

    #2
    Et maininnut, että olisi paineasetelmaa vaihdettu, olisiko se loppu.

    Comment

    • karhunen
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2004
      • 490
      • Helsinki

      #3
      Kampuran sfefa vuotaisi kytkinkoppaan öljyä ?

      Tietenkin jos paineasetelmaa ei ole uusittu tai sorvattu, niin voi luistaa nopeastikkin.
      Ex: E21 320/6 11/'78 fjord "UNU-444"
      Ex: E30 316i 04/'90
      Ex: E28 Hartge H5S "528i"

      Comment

      • enska-
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2006
        • 205

        #4
        Niinpä tietenkin!!

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎