Elikkä, minkä väristä on tuo Castrollin SLX öljy (0W-30)?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Castrol SLX öljyn väri?
Collapse
X
-
Originally posted by NorthstarUutena... Mulla on purkissa vihreätä (saatu avattu purkki) ja alkoi epäilyttämään onko se oikeaa öljyä? Kendallillahan on kyllä vihreää, tiedän mutta niin, minkä väristä on tuo Castrol SLX? Onko se ruskeaa normaalisti?
Mulla on slx Longtec 0W-30 ja ruskea on, tehty 14.06.04. Soita maahantuojalle ja kysy 09-54950200.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by NorthstarUutena... Mulla on purkissa vihreätä (saatu avattu purkki) ja alkoi epäilyttämään onko se oikeaa öljyä? Kendallillahan on kyllä vihreää, tiedän mutta niin, minkä väristä on tuo Castrol SLX? Onko se ruskeaa normaalisti?Ex-525TDSa Touring -98
Ex-MB E220T CDi -02
E61 520D -09
F11 518d -16
Comment
-
-
Buksin-1 idea oli ihan hyvä, kyselin suoraan Castroliltakin vielä aiheesta ja on siitä tosiaan ollut vihreää öljyä joka nyttemmin on sitten korvautunut.
Samalla selvisi sekin, että vielä parempaa tavaraa Bemarin vakio koneeseen on uusi Edge tuotesarja, joka antaa hyvän kulutus/rasituskestävyyden, enempi tehoa ja on silti "longlife" öljy.
Oikeisiin moottoreihin, eli S-patoihin sitten on parasta TWS Motorsport taasen.sääliä saa lahjaksi, kateus pitää ansaita
Comment
-
-
Originally posted by -TapiSaatko henkistä tyydytystä kirjoittaessasi selvää sontaa?e34 520ia -89/90 kiireettömään ajoon ok
Comment
-
Comment