Announcement

Collapse
No announcement yet.

m50b25

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jonde___
    Bimmer Rookie
    • Jul 2005
    • 94

m50b25

käykö automaatti vaihteisen johtosarja manuaali koneeseen.. kiirus onko kukaan kokeillut..?
  • 9tonni
    Bimmer Rookie
    • Feb 2005
    • 177
    • Kuopio

Automaatin johtosarjassa on jonkin verran ylimääräistä sälää.. mutta minun mielestä sen pitäis käydä ihan ok. Sen ison BMW liittimen navat on syytä tarkistaa. Tosin automaatin sarjassahan on yksi sellainen iso liitin enemmän. En ole motronicilla koskaan testannu toimiiko. Vielä edittiä.. Sähkökuvia kun tässä kattelen niin mielipide vahvistuu (kuvat oli valmiiks pöydäll&#228.
    Last edited by 9tonni; 15-05-2006, 20:07.

Comment

• jonde___
      Bimmer Rookie
      • Jul 2005
      • 94

Originally posted by 9tonni
      Automaatin johtosarjassa on jonkin verran ylimääräistä sälää.. mutta minun mielestä sen pitäis käydä ihan ok. Sen ison BMW liittimen navat on syytä tarkistaa. Tosin automaatin sarjassahan on yksi sellainen iso liitin enemmän. En ole motronicilla koskaan testannu toimiiko. Vielä edittiä.. Sähkökuvia kun tässä kattelen niin mielipide vahvistuu (kuvat oli valmiiks pöydällä).
      jaa no en sit viittis ostaa sellast jos ei varmasti käy.. olisko kellään tietoo mist saisin -95 vanoksen koneen johtosarjan olis hyvä jos jostain löytys sellainen..

Comment

• jonde___
        Bimmer Rookie
        • Jul 2005
        • 94

Originally posted by 9tonni
        Automaatin johtosarjassa on jonkin verran ylimääräistä sälää.. mutta minun mielestä sen pitäis käydä ihan ok. Sen ison BMW liittimen navat on syytä tarkistaa. Tosin automaatin sarjassahan on yksi sellainen iso liitin enemmän. En ole motronicilla koskaan testannu toimiiko. Vielä edittiä.. Sähkökuvia kun tässä kattelen niin mielipide vahvistuu (kuvat oli valmiiks pöydällä).
        olisko sulla laittaa mulle sähköpostiin sähkökuvia voisin ittekn vähän niiit vilkasta.. [email protected] tonne jos löytyy...

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎