Joo, eli alkaa keinot loppua tuon härvelin kanssa ku ei pysty oikein edes huippuja kokeilemaan eli kun kunnolla antaa happea niin lämmöt nousee tosi nopeesti melkein punaselle.Lämmöt kyllä laskeeki aika nopeasti, mutta ihan normaali kaupunki ajossakin tahtoo nousta korkealle.Osia on vaihdettu flekti, vesipumppu, termostaatti,lämpötila-anturit.Autossa on normaali 325 syyläri, ahtoja on 0.5bar, vakiosuuttimet ja muutenki vakio kone.Turbo on garrett to4.Oliskohan mahdollista että mittari valehtelee, kun on m3 mittaristo? Ei ymmärrä enää, onhan noita muillakin ihan vakiosyyläreitä, eikä taida nostaa pahemmin lämpöjä?Ehdotuksia kehiin, kiitos....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lämpöonkelma M20b25 turbo
Collapse
X
-
Tai turbon pakopesä on liian ahdas jolloin se nostaa ahtoilman lämpöä. Mittaa myös seoksen lisäksi koneeseen menevän ilman lämpötila.
Onko välijäähdytintä?
Jos autossasi on melko vakio moottorinohjaus, se ei pysy ahdetun perässä eikä saa seosta oikein. Joten lopputuloksena on Boost:n mainitsema laiha seos. Katso seos ensin kohdalleen.
Comment
-
-
Vaihda nyt ne suuttimet ainakin noihin 3.5L 188cc suuttimiin(tai isompiinkin). Ei voi riittää kakku noissa suuttimissa 0.5bar paineisiin eli luulisi, että kävisi laihalla(vaikka seosmittari ei sitä näyttäisikään).
Miten tarkkoja nuo seosmittari edes ovat?// If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //
Comment
-
-
tuntuupi siltä että jos kerran lämmöt nousee hetkessä tappiin ja laskee yhtä nopeasti alas niin käypi liian laihalla ( turbo motti ?!), älä ainakaan rääkkää sitä konetta ennenkuin on seokset kohdallaan, voipi olla että jos käy hazardit niin ser ei ole 1 eikä 2 sataa euroa millä siitä selviää ....
( FMI-tms. seosmittari?, halpa henkivakuutus koneelle ?)
Comment
-
-
Originally posted by bmw e34tuntuupi siltä että jos kerran lämmöt nousee hetkessä tappiin ja laskee yhtä nopeasti alas niin käypi liian laihalla ( turbo motti ?!), älä ainakaan rääkkää sitä konetta ennenkuin on seokset kohdallaan, voipi olla että jos käy hazardit niin ser ei ole 1 eikä 2 sataa euroa millä siitä selviää ....
( FMI-tms. seosmittari?, halpa henkivakuutus koneelle ?)
Niin ja se normaali narrowband lambda ei anna kuin osviittaa siitä onko kone kunnolla rikkaalla vai kunnolla laihalla. Eli ei kannata luottaa siihen edes 60% varmuudella, Laajakaistaa kehiin niin näkee missä seokset pyörii tai sitten kuulokkeista askartelee nakutuksen kuuntelua varten testerin.
Mutta kuten aiemmat henkilöt ovat jo todenneet niin noilla ahdoilla ja vakiosuuttimilla loppuu henki koneesta aika äkkiä joko mäntä tai kansipahvi rikkoon. 0.5bar ahdoilla ei vielä pitäs missään t04:ssa tulla ongelmia pakopesän kuumenemisen kanssa noi kuristukset tulee aiheellisimmaksi sitten +1bar ahdoilla.....Mystinen.Fi @ FB
IG @tarmohanninen
http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.
Comment
-
Comment