Announcement

Collapse
No announcement yet.

Meilenkiintoista... M30:stä keinu poikki...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mauge
    Bimmer Rookie
    • Sep 2005
    • 72

    #16
    Mites kun uutta nokkaa nyt tarvis sit ostella niin kannattaako vakio koneeseen mitään virinokkaa rupee änkemään?

    Comment

    • Tzeimi
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2004
      • 2067
      • Banshee - Jyväskylä

      #17
      Kasvaneen bensankulutuksen ja saavutetun muutaman hepan tehonlisäyksen (ja mahdollisesti vielä alaväännön kustannuksella) takia ei kannata vakiokoneeseen IMO. Sitten jos haluaa nokasta kaiken ilon, on poltettava lisää rahaa... päästöt voi tuottaa ongelmia?
      Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
      & 02 tulpo saniteetti dyno




      Älä väkisin, ota isompi vasara.
      If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

      Comment

      • Mauge
        Bimmer Rookie
        • Sep 2005
        • 72

        #18
        Kysellään vielä lisää...
        Kun nyt sitten kansi on irti niin onko siinä jotain "tyyppi vikoja" mitä kannattais fiksailla?

        Comment

        • mukko
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2003
          • 5965
          • Uleåborg

          #19
          Originally posted by Mauge
          Kysellään vielä lisää...
          Kun nyt sitten kansi on irti niin onko siinä jotain "tyyppi vikoja" mitä kannattais fiksailla?
          Putsata 'öljysuihkuputki' joka kulkee siinä nokan päällä.
          -- Official member of BTCF-Sauna Team --

          Save the World, Fuck The Fuel Economy
          Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

          Comment

          • Tzeimi
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2004
            • 2067
            • Banshee - Jyväskylä

            #20
            Originally posted by muggo
            Putsata 'öljysuihkuputki' joka kulkee siinä nokan päällä.
            ... ja jos veetty ylikireelle = poltin kohta lintussa, niin sitten uusi putki. Katso ne Cu/Al prikat siihen pulttiin siten, että pultin öljykanava osuisi mahdollisimman keskelle putken sisäreikää.
            Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
            & 02 tulpo saniteetti dyno




            Älä väkisin, ota isompi vasara.
            If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

            Comment

            • mukko
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2003
              • 5965
              • Uleåborg

              #21
              Originally posted by Tzeimi
              ... ja jos veetty ylikireelle = poltin kohta lintussa, niin sitten uusi putki. Katso ne Cu/Al prikat siihen pulttiin siten, että pultin öljykanava osuisi mahdollisimman keskelle putken sisäreikää.
              Jep, tosin jos mahdollista niin kannattaa ostaa uusi putki, hintaa tais olla hieman yli pari kymppiä (siis jos putkea ei ole koskaan vaihdettu, karsta kun tuolla putken sisällä ei ole laisinkaan hyvästä ja tuo on pirun vaikea mekaanisesti putsata, paineilmalla saa ne irtokokkareet pois mutta..)
              -- Official member of BTCF-Sauna Team --

              Save the World, Fuck The Fuel Economy
              Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

              Comment

              • Mauge
                Bimmer Rookie
                • Sep 2005
                • 72

                #22
                nonni...
                Nyt on kansi taas paikallaan ja koe savut otettu... Muuten kaikki on ihan ok. mutta... Kun konetta käynnistää niin saa vähän normaalia enemmän sahata ennenkun hörähtää käyntiin. Ja kun kone käy niin se vähän nykii. Tyhjäkäynniltä kun vähän nopeammin rykäsee kaasua niin kone "nytkähtää" aika pahanlaisesti. Vinkkejä kaivattaisiin...

                Comment

                • Mauge
                  Bimmer Rookie
                  • Sep 2005
                  • 72

                  #23
                  Lisäten edelliseen...
                  Kun starttaa niin kone lähtee käyntiin pikku hiljaa.
                  nostaa kierrokset todella hitaasti tyhjäkäynti kierroksille. Vähän niinko mä aamusin...
                  Ihan ku ottais pytyt yksitellen mukaan... tai jotain.
                  Mulla on ollu samanlaista vikaa jo ennen remonttia mut nyt vois olla aika perehtyä siihen vähän paremmin...

                  Comment

                  • Tontsa
                    Bimmer Fanatic
                    • May 2003
                    • 201
                    • Uusimaa

                    #24
                    Mulla meni samasta kohtaa myös vipu poikki,päättelin syyksi tuon 'öljykanavapultin' aukeamisen,eli öljy ei päässyt päätyyn asti.

                    Tuohon käyntiin lähtöön vielä: ei kai jako päässyt hyppäämään hampaalla,kun kansi oli irti.
                    Audi S3 -07

                    Ex: Skoda 120, Opel Kadett -68, Ford Taunus L -76,
                    Ford Escort LX -84, Ford Sierra -85, Toyota Carina 2 -88,
                    Toyota Celica GT -89, Toyota Corolla Si -94, Toyota Celica/Supra -84,
                    BMW 730i -89, Audi S4 -92, Toyota Corolla -89,
                    BMW 530dA -00, Audi S3 -07

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎