Tuli käytyä reissun päällä tuolla harrastepelillä ja suupieliä veti alaspäin väännön puute ja yleinen mollivoittoisuus. Elikkäs:
-11/88 tehty 535i, ajettu herra ties paljonko
-kansi rempattu jossain vaiheessa, ei syö öljyä eikä j-nestettä
-venttiilien välykset säädetty, vaihdettu ilmansuodatin, öljyt ja tulpat (Bosch Super-4). Uudet imusarjan tiivisteet ja pa-suodatin löytyisivät vielä takakontista.
5. vaihteella ei kiihdy juuri mihinkään, 4. vaihteella 80-120km/h n. 15 sekuntia, 3. vaihteella 7-8 sekuntia (vrt. 523i hiace n. 6s ja 8s). Ottaa kuitenkin kolmosella sen 150km/h. Gasoa hörppi matka-ajossa sen 11l/100km, keskinopeus siinä satkun huiteilla. Käy suht' inhimillisesti tyhjäkäyntiä, mutta paikoillaan muutama nopeahko kaasunpainallus saa aikaan pientä paukahtelua putken suunnalta.
Imu-puolen letkuista mikään ei näyttänyt olevan ihan umpihalki, ICV:ltä imusarjaan lähtevässä letkussa oli alussa 1.5cm halkeama, mutta ei välttämättä vuoda siitä.
Hyviä vinkkejä mistä kadonnutta kulkupuolta aletaan metsästää takaisin?
-11/88 tehty 535i, ajettu herra ties paljonko
-kansi rempattu jossain vaiheessa, ei syö öljyä eikä j-nestettä
-venttiilien välykset säädetty, vaihdettu ilmansuodatin, öljyt ja tulpat (Bosch Super-4). Uudet imusarjan tiivisteet ja pa-suodatin löytyisivät vielä takakontista.
5. vaihteella ei kiihdy juuri mihinkään, 4. vaihteella 80-120km/h n. 15 sekuntia, 3. vaihteella 7-8 sekuntia (vrt. 523i hiace n. 6s ja 8s). Ottaa kuitenkin kolmosella sen 150km/h. Gasoa hörppi matka-ajossa sen 11l/100km, keskinopeus siinä satkun huiteilla. Käy suht' inhimillisesti tyhjäkäyntiä, mutta paikoillaan muutama nopeahko kaasunpainallus saa aikaan pientä paukahtelua putken suunnalta.
Imu-puolen letkuista mikään ei näyttänyt olevan ihan umpihalki, ICV:ltä imusarjaan lähtevässä letkussa oli alussa 1.5cm halkeama, mutta ei välttämättä vuoda siitä.
Hyviä vinkkejä mistä kadonnutta kulkupuolta aletaan metsästää takaisin?
Comment