E36 m43b16 koneesta on lambda rikki, joka pitäisi vaihtaa tänään. Nyt kun kone käy jonkinlaisella varaohjelmalla, niin pitäisi ilmeisesti nollata vikakoodit. Järjestelmä tuskin tajuaa automaattisesti, että nyt onkin vaihdettu toimiva lambda-anturi. Kysymys kuuluukin, että nollautuuko koodit ottamalla akunnavat irti ja kuinka pitkää ne pitää olla irti? Onko eri arvoisia koodeja, joita ei itse pysty nollaamaan ja kuuluuko lambdan hajoaminen näihin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m43 lamdan vaihto ja vikakoodit
Collapse
X
-
nostetaampa vanhaa jos faktatietoa löytyisi. Itsellä on tutkittavana samanmoinen lamda potilas.E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti
E30 316 4d '89
E36 M3 Coupe '93
F30 318d '13
Ex e21:316´81 e30:325´89, 316i´88, 316i´89, 318i´89, 320i´86 e34:M5´90 e36:328i Touring M-Sport ´96 e38:740iA ´94 E39 530da Touring '00 e91: 320d ´06 M-Sport
-
-
Kysytäänpäs samassa ketjussa:
Minulla on vuoden 96 m43b18- moottorilla varustettu e36 farmari.
Päätellen kohonneesta kulutuksesta ja kulutusmittarin humppaamisesta, lambda-anturi taitaa olla tiensä päässä?
Onko kyseistä moottorityyppiä valmistettu zirconia- vai titania-anturilla?e36 328i touring -97
e36 318ia touring -97 (ex)
e28 520i -84 (ex)
Comment
-
Comment