Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mikä turbo m20b25

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • turboix
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 581
    • p-laidun

    Mikä turbo m20b25

    Mikä turbo olis passelin kokonen kyseiseen koneeseen? olisko garretin to4 passelin kokonen,mitä turboja tollasessa on yleensä käytetty? Siinä on nyt garretin to3 mut se on auttamattomasti liian pieni!
    BMW E46 330dA touring -00
    BMW e30 325tbo -86
    BMW e30 323ia cabriolet -83
    BMW e30 318i touring -89
  • anttti
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2003
    • 655
    • Hellzzzinki by nite

    #2
    Vähän riippuu,minkäluonteisen autostasi haluat. Jokatapauksessa tässä muutama hyvä perusvaihtoehto,jotka kaikki riittävät vähän yli 400hv:n asti: (garretti varmaan 500hv:een..)

    -Holset H1D 54/55 (saa hukkiksella)
    -Schwitzer S2B 54/60 hukkaportillinen
    -Garrett GT37 57/62 hukkaportillinen
    vehkeet levällään...

    Comment

    • Satellite
      Bimmer Rookie
      • May 2005
      • 141
      • Iisalmi

      #3
      Itselläni Garretin T03 0,5 ahoilla ja mosselmanin pakosatsilla.
      Ja tyytyväin olen kyllä ollut, herää alhaalta, muistaakseni ennen 3000rpm
      eikä ole viivettä ollenkaan.
      Tarkoitus ois joskus vaihtaa tuohon T04:sen imupesä.
      Official Vonkaus & Styrlh Club Iisalmi

      325 iX TIC vm -89 http://www.btcf.fi/showcar.php?id=4951
      käyttö lintta narina E -92

      Comment

      • turboix
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2006
        • 581
        • p-laidun

        #4
        Originally posted by Satellite
        Itselläni Garretin T03 0,5 ahoilla ja mosselmanin pakosatsilla.
        Ja tyytyväin olen kyllä ollut, herää alhaalta, muistaakseni ennen 3000rpm
        eikä ole viivettä ollenkaan.
        Tarkoitus ois joskus vaihtaa tuohon T04:sen imupesä.
        Joo eihän siinä oo paljon viivettä,se siinä vaan on et se to3 rupee ahdistaa. minäkin olin tyytyväinen siihen asti ku nostin paineet 0,5baarisra 0,8bar ja vaidoin isommat suuttimet ja uudelleen ohjelmoidun boksin,nyt ku se muuten toimis ni sit se saatanan turbo rupes ahdistaan menee kyl 0,8bar paineella ihan raikkaasti mutta ku ei jaksa kiertää ku jonku 4500rpm ni sit alkaa tökkiin ku turbo ahdistaa.
        BMW E46 330dA touring -00
        BMW e30 325tbo -86
        BMW e30 323ia cabriolet -83
        BMW e30 318i touring -89

        Comment

        • turboix
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2006
          • 581
          • p-laidun

          #5
          Originally posted by anttti
          Vähän riippuu,minkäluonteisen autostasi haluat. Jokatapauksessa tässä muutama hyvä perusvaihtoehto,jotka kaikki riittävät vähän yli 400hv:n asti: (garretti varmaan 500hv:een..)

          -Holset H1D 54/55 (saa hukkiksella)
          -Schwitzer S2B 54/60 hukkaportillinen
          -Garrett GT37 57/62 hukkaportillinen
          Joo se to4 on ehkä vähä reilun kokonen tohon ku tehotavote on 300 heppaa näin alkuun,mutta sehän tiedetään että nälkä kasvaa syödessä ni sillä aattelin et vois si kerralla hommata tarpeeks suuren turbon ei tuu si taas heti samaa ongelmaa.
          BMW E46 330dA touring -00
          BMW e30 325tbo -86
          BMW e30 323ia cabriolet -83
          BMW e30 318i touring -89

          Comment

          • Satellite
            Bimmer Rookie
            • May 2005
            • 141
            • Iisalmi

            #6
            Originally posted by turboix
            Joo eihän siinä oo paljon viivettä,se siinä vaan on et se to3 rupee ahdistaa. minäkin olin tyytyväinen siihen asti ku nostin paineet 0,5baarisra 0,8bar ja vaidoin isommat suuttimet ja uudelleen ohjelmoidun boksin,nyt ku se muuten toimis ni sit se saatanan turbo rupes ahdistaan menee kyl 0,8bar paineella ihan raikkaasti mutta ku ei jaksa kiertää ku jonku 4500rpm ni sit alkaa tökkiin ku turbo ahdistaa.
            niinhän se on, rupee loppuakohti hyytymään mullankin,4500-6000 mene melko laiskasti... mutta alavääntöä kyllä löytyy mikä on hyvä, talvella hauskaa pikkukaasulla luistatella menemään... Itellä on bensansyöttö megasquirtilla,
            ei tarvihe olla boksia säädättämässä kokajan, pitäs vaan
            vielä syttykin viritellä ms:älle...
            Official Vonkaus & Styrlh Club Iisalmi

            325 iX TIC vm -89 http://www.btcf.fi/showcar.php?id=4951
            käyttö lintta narina E -92

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎