Joo,eli tolane ongelma olis et pitäs saada auto leimattuu,mutta käy tyhjä käyntiä iha miten sattuu,eli joskus käy kunnolla joskus aaltoilee tai on korkeella kierrokset ja sitten päästötki on päin persettä Hc >1000 ja O2 oli kans liian suuri, missä vois ola vika? ei oo katti peli,joten ei oo lambdaa, mut kattelin vähä nii huomasin et siin ruiskun ohjain laitteen kyljes oli tussil kirjotettu 318i eli on vissii jokiu koittanu viritellä vaihtamal ohjain laitteen tai jotaa, nii olisko vika siinä,et sais liikaa bensaa?, kierroksilla käy hyvin ja päästötki on kierroksilla paremmat, ei siltikää hyväksyttävät. kone sälkättää aika hyvin,et on nokka ja nostajat vissii aika kuluneet,voisko se aiheuttaa tämmöst? eiköhä siin olis kaikki sit tält kerralt,vastauksia odottelee vaan.
316i M40 -89 Käynti/ päästö ongelma
Collapse
X
-
Voisko olla imuvuotuokin vikana tuohon kieroksien seilaamiseen..
Comment
-
Originally posted by karhunenKyllä sinne varmaan pitäisi ihan se 316i:n oma ohjainboksi saada.
Liian iso O2 voi johtua vaikkapa vuotavasta pakoputkistosta..Originally posted by Rockfordjo kdffz< jerraan näin i´nssinn alasti ihan posliini
Comment
-
Itellä kans seilaa noi kierrokset kierrokset käynnistäessä välillä 200-1200rpm Ja kone on siis m40b18 elikkäs 318iS E36, ja koitin tota korkki juttuu ni meinaa sammua. Mut olisko sit lambda kakkana?
Comment
-
joo
nyt on oikee ohjainlaite mut sen kans käy ihan päin perset,antaa kaasuu nii koko aja saa pelätä koska ampuu putkest,et ei vissii oo tää oikee ohjainlaite kunnos tai sit en kyl tiedä mikä on,alkaa mennä jo usko tän kans.
täytyy varmaa koht lainata joltaa ohjain boxii katsatuksen ajaks,ku kyl tuol liikentees näkyy välil semmosii sinisii savu pilvii et ei mun bemarin päästöt siin paljo luulis vaikuttava,ja ku emmä tyhjäkäynnil sil ikin ajakkaa vaa kaasu pohjas ja kierrokksil ne päästöt oli paljo paremmat nii hyvä sen pitäs olla!Last edited by xAnZax; 11-06-2006, 19:29.Originally posted by Rockfordjo kdffz< jerraan näin i´nssinn alasti ihan posliini
Comment
Comment