Announcement

Collapse
No announcement yet.

325 m50 automaatin naputus

Collapse
X
Collapse
+ More Options
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • xtc
    BTCF Member
    • Aug 2002
    • 2908
    • Heinävesi<->Kuopio

325 m50 automaatin naputus

Kokeillaan nyt täältäkin.. Vaihteistoon tehtiin viime vuonna n.9000km sitten huolto missä vaihettiin erillaisia levyjä, öljypumppu ja "kaikki" kuluvat osat.

No nyt on jo pari viikkoa kuulunut turbiinin? luolta ihme naputus särinä samassa tahdissa kierrosten kanssa. Kylmänä todella voimakas ääni mutta lämpimänä ollessa helpottaa. Ei nyt enään jaksais tuon vaihdelaatikon kanssa mitään isompaa remppaa ruveta tekemään..

Jos jollain ois jotain vinkkejä mitä kannattais katsoa niin tänne vaan.. Itse katsoin jo turbiinin ja sen ison hammasrattaan kiinnityspultit. Ne olivat kiinni.

Jos jollain ois vinkkiä minne laittaa äänitiedosto niin voisitte ihan itse kuunnella sitä ääntä..
    Pommit:
    BMW 325 cäbi HooCee optik
    Audee Q7
    Vivaro
    2xFL6
  • xtc
    BTCF Member
    • Aug 2002
    • 2908
    • Heinävesi<->Kuopio

Originally posted by xtc
    Kokeillaan nyt täältäkin.. Vaihteistoon tehtiin viime vuonna n.9000km sitten huolto missä vaihettiin erillaisia levyjä, öljypumppu ja "kaikki" kuluvat osat.

No nyt on jo pari viikkoa kuulunut turbiinin? luolta ihme naputus särinä samassa tahdissa kierrosten kanssa. Kylmänä todella voimakas ääni mutta lämpimänä ollessa helpottaa. Ei nyt enään jaksais tuon vaihdelaatikon kanssa mitään isompaa remppaa ruveta tekemään..

Jos jollain ois jotain vinkkejä mitä kannattais katsoa niin tänne vaan.. Itse katsoin jo turbiinin ja sen ison hammasrattaan kiinnityspultit. Ne olivat kiinni.

Jos jollain ois vinkkiä minne laittaa äänitiedosto niin voisitte ihan itse kuunnella sitä ääntä..
    Ei taida olla kenelläkään muulla ollut tämmöstä vikaa..
    Pommit:
    Audee Q7
    Vivaro
    2xFL6

Comment

• xtc
      BTCF Member
      • Aug 2002
      • 2908
      • Heinävesi<->Kuopio

Vika löyty tänään. Oli se kolmiolevy joka on turbiinin ja sen ison hammasrattaan välissä murtunut 2 kohti poikki. Eli ei varmaan hirveesti viitti ajella ennen uutta osaa..
      Pommit:
      Audee Q7
      Vivaro
      2xFL6

Comment

Working...
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡