m40 pata pissii öljyä lootan ja koneen välistä, eihän siellä oikein muu voi vuotaa ku kampiakselin stefa? 1,6-2,5 koneissa näyttäs olevan sama stefa.
Ois kiva tietää vauhtipyöran kiinnitykset yms. niin voisi alkaa asennoitumaan purkuhommiin. Onko kuinka visainen homma vai meneekö ilman asennuskaljoja?
ONKO kenelläkään kokemusta motonetin vs. bmw-originaalin erosta? Fordimies sano että osta ihmeessä se alkuperäinen n.75€ kun motonet myy hintaan 27€, onko näillä jotain käytännön eroa? Itselle stefat olleet aina stefoja eikä niissä liiemmin roja ole ollut.
Kai joku nyt on tuonkin stefan vaihtanut?
Ois kiva tietää vauhtipyöran kiinnitykset yms. niin voisi alkaa asennoitumaan purkuhommiin. Onko kuinka visainen homma vai meneekö ilman asennuskaljoja?
ONKO kenelläkään kokemusta motonetin vs. bmw-originaalin erosta? Fordimies sano että osta ihmeessä se alkuperäinen n.75€ kun motonet myy hintaan 27€, onko näillä jotain käytännön eroa? Itselle stefat olleet aina stefoja eikä niissä liiemmin roja ole ollut.
Kai joku nyt on tuonkin stefan vaihtanut?
Comment